[Discussion] Are any of you guys racist and if you are why?

Blackout.xl

Blackout.xl

Retired Catholicel
Joined
Sep 13, 2019
Posts
12,395
Reputation
18,625
Im not racist I just hate black people TBH
Wow so you have a few white ancestors and now you feel superior because of that 😡😡😡
I just don't understand, it's just a different skin pigment/features from adaptations to their environment. Now there are religions that believe certain races that will not be saved based on race but I want to see what you think.
I’m racist towards gooks
 
kms_currycell

kms_currycell

Zephir
Joined
Jan 8, 2020
Posts
2,787
Reputation
3,366
He’s an obese sack of shit homosexual who’s obsessed with BBC. I wanna bust his skull open like a watermelon
1585275242029.png

Damn bro such a slayer, just squint theory. His ewhore girlfreind is 100% cheating on him, they're literally in an online relationship and she lives in chadstralia where she can easily go and fuck other guys. I hate this cuck, some ethnic probably fucked his onetis and now he hates them. Jfl at this cuck.
 
Blackout.xl

Blackout.xl

Retired Catholicel
Joined
Sep 13, 2019
Posts
12,395
Reputation
18,625
View attachment 322881
Damn bro such a slayer, just squint theory. His ewhore girlfreind is 100% cheating on him, they're literally in an online relationship and she lives in chadstralia where she can easily go and fuck other guys. I hate this cuck, some ethnic probably fucked his onetis and now he hates them. Jfl at this cuck.
Indeed. He’s a failed abortion. He probably can’t even see his own dick, that’s how much of an obese whale he is. His “girlfriend” is having fun fucking guys that don’t have bigger tits than her 😂😂
 
Rumpelshitskin

Rumpelshitskin

The Ugly Brother Of A Chad
Joined
Jan 19, 2020
Posts
288
Reputation
320
Ngl never used to have a problem with Pakis untill i spent a year in a Muslim area the way they were was just wierd man too many stories
 
Last edited:
kms_currycell

kms_currycell

Zephir
Joined
Jan 8, 2020
Posts
2,787
Reputation
3,366
Indeed. He’s a failed abortion. He probably can’t even see his own dick, that’s how much of an obese whale he is. His “girlfriend” is having fun fucking guys that don’t have bigger tits than her 😂😂
He's so fucking bluepilled he thinks a ewhore from chadstralia would be loyal to him, when she lives in chadstralia
 
auboutduprecipice

auboutduprecipice

Zephir
Joined
Oct 24, 2019
Posts
4,178
Reputation
5,460
i would describe myself more as prejudiced. the groups im most prejudiced against are jews, italians (my own ethnicity jfl), and indians simply due to life experiences with them and their backstabbing nature. i've never felt like i've had to watch my back with blacks and all in all they've probably treated me the best tbh
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
NocturnalDecay OffTopic 1
Aesthetic OffTopic 25
NocturnalDecay OffTopic 33

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top