Body halo only works on 6ft+ guys

V

Vishnuk

DepressedCurry
Joined
Apr 15, 2019
Messages
353
You need to be above average height to get it. If you're 5'7 and gymcelling woman call it "short man syndrome".

That being said it won't do any negatives though. It's just a neutral factor. Gymcelling is a great cope and highly recommend it to everyone so you can stay healthy and leanmaxx tbh.
 
Heirio

Heirio

boo
Joined
Nov 26, 2018
Messages
722
You need to be average height, not above. Look at jeff seid for example
 
V

Vishnuk

DepressedCurry
Joined
Apr 15, 2019
Messages
353
You need to be average height, not above. Look at jeff seid for example
Edit: Boyyo that's a 6 foot man and definitely above average height. Not tall but will be enough for foids.
Edit 2: He's frauding. JFL if you don't have shoe insoles in 2019
 
Last edited:
Alexanderr

Alexanderr

Researching
Joined
Mar 5, 2019
Messages
1,521
atleast 6'2 and above for body halo nowadays tbh
 
TubOfLard

TubOfLard

Adept
Joined
May 6, 2019
Messages
112
You need to be above average height to get it. If you're 5'7 and gymcelling woman call it "short man syndrome".

That being said it won't do any negatives though. It's just a neutral factor. Gymcelling is a great cope and highly recommend it to everyone so you can stay healthy and leanmaxx tbh.
Can confirm this as a 5ft 7 male
Girls that are strangers don’t give a shit
Although girls in my social circle do like it
Main reason I do it is so that I don’t look like a twink at sub 15%
 
S

Spectre

Trainee
Joined
Jan 29, 2019
Messages
22
Legit, once your height opens your dating pool to above 95% bodymaxxing will net good social results
 
jefferson

jefferson

Zephir
Joined
Aug 12, 2018
Messages
2,466
You need to be above average height to get it. If you're 5'7 and gymcelling woman call it "short man syndrome".

That being said it won't do any negatives though. It's just a neutral factor. Gymcelling is a great cope and highly recommend it to everyone so you can stay healthy and leanmaxx tbh.
Leanmaxxing is where it's at. I'm still gonna bulk next winter though because it's one of the few things I truely enjoy in life.
 
Heirio

Heirio

boo
Joined
Nov 26, 2018
Messages
722
Edit: Boyyo that's a 6 foot man and definitely above average height. Not tall but will be enough for foids.
Edit 2: He's frauding. JFL if you don't have shoe insoles in 2019
Jeff seid is 5'9 lol frauding hard. Don't blame him though
 
Ritzy2KReborn

Ritzy2KReborn

Unaware Currycel
Joined
Mar 30, 2019
Messages
54
No fuck that shit I'm in the US
Holy shit bro, I cannot imagine the depression and the extent to which you are getting mogged there. Holy shit man. Now I know why you're so desperate for heightmaxxing, because being 5'7 in India isn't an issue if you have a good face, but you're in the US. Looksmax hard man.
 
V

Vishnuk

DepressedCurry
Joined
Apr 15, 2019
Messages
353
Holy shit bro, I cannot imagine the depression and the extent to which you are getting mogged there. Holy shit man. Now I know why you're so desperate for heightmaxxing, because being 5'7 in India isn't an issue if you have a good face, but you're in the US. Looksmax hard man.
True but I generally do good with indian and some lower tier asian foids. I want to get white girls though
 
B

buflek

Adept
Joined
Feb 28, 2019
Messages
192
cope. 5'9-6'0 are the best heights to put on muscle and still be taller than the majoruty of girls. chicks want a guy who is taller than them and look more robust and stable as them, only a few need a guy who is 2 heads taller than them
 
V

Vishnuk

DepressedCurry
Joined
Apr 15, 2019
Messages
353
cope. 5'9-6'0 are the best heights to put on muscle and still be taller than the majoruty of girls. chicks want a guy who is taller than them and look more robust and stable as them, only a few need a guy who is 2 heads taller than them
@ZyzzReincarnate is this cope?
 
Alexanderr

Alexanderr

Researching
Joined
Mar 5, 2019
Messages
1,521
Yeah that's what I said. I like doing calisthenics a lot. Hopefully I can reach 6 foot.
What’s your current height and age bro?
cope. 5'9-6'0 are the best heights to put on muscle and still be taller than the majoruty of girls. chicks want a guy who is taller than them and look more robust and stable as them, only a few need a guy who is 2 heads taller than them
Fish brain IQ.
 
Ritzy2KReborn

Ritzy2KReborn

Unaware Currycel
Joined
Mar 30, 2019
Messages
54
cope. 5'9-6'0 are the best heights to put on muscle and still be taller than the majoruty of girls. chicks want a guy who is taller than them and look more robust and stable as them, only a few need a guy who is 2 heads taller than them
Absolutely spot on! I have asked my crush about height and she said height is just a number and she doesn't care as long as she's the shorter one. I'm 6'1 and her crush is 5'9 fuck my life lmao. "Muh height"
 
RedPilledStemcel

RedPilledStemcel

mandiblecel manlet
Joined
Dec 5, 2018
Messages
3,432
You need to be above average height to get it. If you're 5'7 and gymcelling woman call it "short man syndrome".

That being said it won't do any negatives though. It's just a neutral factor. Gymcelling is a great cope and highly recommend it to everyone so you can stay healthy and leanmaxx tbh.
this is cope, you won't reach 6ft barefoot and jeff seid destroys this argument
Fish brain IQ.
you're the one who keeps saying you need lots of roids to get buff if you're tall
 
TeemoNation

TeemoNation

Amateur
Joined
Apr 20, 2019
Messages
363
Yes Tom Cruise is 5 7 still many pussy fuck than your IQ
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top