Did you experienced side effects from finasteride?

N

Noodlewhore

Elementalist
Joined
Aug 5, 2019
Posts
867
Reputation
934
Time online
41d 13h 8m
I really need to take but I'm scared about side effects. Hair is too important though....whenever I go out I can clearly tell people with good hairlines are happier and attractive. Men with shitty hairlines creep girls out, they are complete ghost to females....complete genetic trash. I need hair
 
Matthias8272

Matthias8272

Looksmaxxing for young Alyson Hannigan
Joined
Feb 22, 2020
Posts
931
Reputation
1,068
Time online
37d 10h 42m
Yea just semen quality problems tho
 
MansNotHot

MansNotHot

Instructor
Joined
Aug 17, 2020
Posts
530
Reputation
516
Time online
3d 3h 12m
I replied to a similiar thread earlier: only had minor pain in one ball but that could also be because i coom a lot (also had watery semen but i like it because i can shoot far af).
 
Saoirsecel

Saoirsecel

Don't hate the player, hate the game
Joined
Jul 16, 2020
Posts
2,172
Reputation
2,402
Time online
22d 18h 18m
Does it make your face bloated?
 
DatGuyYouLike

DatGuyYouLike

Professional
Joined
Jan 17, 2020
Posts
964
Reputation
1,146
Time online
30d 3h 20m
Yeah it fucked my brain up, personality disappeared, things weren't funny anymore, became less masculine personality, just low dopamine low t behaviour in general. I still dont feel fully myself again, despite quitting after 1month of fin.
 
joeveniro

joeveniro

SAIKYO NO WATASHI
Joined
Jul 28, 2020
Posts
911
Reputation
1,167
Time online
10d 17h 6m
Yeah it fucked my brain up, personality disappeared, things weren't funny anymore, became less masculine personality, just low dopamine low t behaviour in general. I still dont feel fully myself again, despite quitting after 1month of fin.
damn i really like my hair and dont want to become bald
fuck im using fin for like 2 weeks already ( 3 times a week )
damn
 
DatGuyYouLike

DatGuyYouLike

Professional
Joined
Jan 17, 2020
Posts
964
Reputation
1,146
Time online
30d 3h 20m
damn i really like my hair and dont want to become bald
fuck im using fin for like 2 weeks already ( 3 times a week )
damn
If your not going bald aggressively, theres no point in taking it. Your not gonna have notable recession (NW2+) till your early-mid thirties like most men get. By then you will have enough money for a hair transplant anyway if you really want it.
 
joeveniro

joeveniro

SAIKYO NO WATASHI
Joined
Jul 28, 2020
Posts
911
Reputation
1,167
Time online
10d 17h 6m
If your not going bald aggressively, theres no point in taking it. Your not gonna have notable recession (NW2+) till your early-mid thirties like most men get. By then you will have enough money for a hair transplant anyway if you really want it.
oh, my hairloss aint bad tbh, something minor
will think about this, was so freaking worried about hair loss ngl
 
DatGuyYouLike

DatGuyYouLike

Professional
Joined
Jan 17, 2020
Posts
964
Reputation
1,146
Time online
30d 3h 20m
oh, my hairloss aint bad tbh, something minor
will think about this, was so freaking worried about hair loss ngl
Im in same boat as you, my dad is NW2.5 in his 50's and he looks good. Most guys dont go bald aggressively, its a slow-burn which can be easily fixed by small hair transplants if it ever reaches NW2. Dont fuck your brain up over this, its not worth it at all. In your 20's you will have a nice hairline anyway, when it matters most. If you were gonna go bald young you would notice it falling out much heavier.
 
LooksJourney

LooksJourney

Chad or Death
Joined
Sep 28, 2018
Posts
579
Reputation
508
Time online
1d 14h 33m
Im in same boat as you, my dad is NW2.5 in his 50's and he looks good. Most guys dont go bald aggressively, its a slow-burn which can be easily fixed by small hair transplants if it ever reaches NW2. Dont fuck your brain up over this, its not worth it at all. In your 20's you will have a nice hairline anyway, when it matters most. If you were gonna go bald young you would notice it falling out much heavier.
Blast some DHT derivative based gear bro, get your brain masculinity back.
 
mikeock

mikeock

Erudite
Joined
Nov 18, 2019
Posts
1,111
Reputation
1,390
Time online
14d 13h 39m
I'm on it now. I've noticed some very minor tenderness in my left nipple that might be gyno, but nothing else outside of that
 
CopingCel

CopingCel

Coping never ends
Joined
Jul 28, 2019
Posts
1,191
Reputation
1,273
Time online
34d 6h 20m
Yes, ed. But went away after coming off.
 
sytyl

sytyl

hyperbolic time chamber until 2021
Joined
Jul 1, 2020
Posts
6,272
Reputation
13,568
Time online
45d 4h 52m
Morpheus

Morpheus

Erudite
Joined
Feb 7, 2020
Posts
1,022
Reputation
2,254
Time online
31d 2h 48m
If you honestly still believe those bullshit studies claiming that only like 1% of finasteride users experience side effects you’re delusional. Every single person who tells their own experience seems to have suffered from severe side effects, whether you look here, reddit, hair loss forums, etc, and yet we’re supposed to believe a drug that halts your body’s natural DHT production - a hormone with a role in so many male traits/functions - isn’t going to affect your libido/erections/mood/energy. I’m a data driven kinda person but these pharmaceutical companies are irresponsible money hungry fucks who are clearly paying a lot of money to make it seem completely safe.
 

Similar threads

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top