[Blackpill] fuck green eyes

Alexanderr

Alexanderr

The Senate (Chair N°8)
Joined
Mar 5, 2019
Posts
8,863
Reputation
9,876
sounds good ngl
Don’t do it nibba, the company is shady AF imo. You’re young, I doubt you even have enough money to spend on laser eye color changing surgery right now. Wait a few years until STRŌMA is out.
Yes, green is the most rare color
No it’s not, lol.
A grey eye color is even less uncommon.
 
Jimsonbobson505

Jimsonbobson505

Banned
Joined
Nov 15, 2019
Posts
2,548
Reputation
1,592

Attachments

laske.7

laske.7

I like the term 'misunderstood.'
Joined
Sep 12, 2019
Posts
766
Reputation
895
I got green eyes but my eye shape is shit.
Green eyes + Hunter shape = ultimate mog
ya i have them lol
Don’t do it nibba, the company is shady AF imo. You’re young, I doubt you even have enough money to spend on laser eye color changing surgery right now. Wait a few years until STRŌMA is out.

No it’s not, lol.
A grey eye color is even less uncommon.
okay man, thanks
Get reckt nouub I have greeen and blueeeee

Green an blue I know get reckt noub
fuck, id rather keep my green ones with anime shape rather than that deformed shit
 
Alexanderr

Alexanderr

The Senate (Chair N°8)
Joined
Mar 5, 2019
Posts
8,863
Reputation
9,876
Get reckt nouub I have greeen and blueeeee

Green an blue I know get reckt noub
It’s very common to have light eyes with your phenotype so they don’t halo you and your eye area is also not that good.
 
Jimsonbobson505

Jimsonbobson505

Banned
Joined
Nov 15, 2019
Posts
2,548
Reputation
1,592
ya i have them lol

okay man, thanks

fuck, id rather keep my green ones with anime shape rather than that deformed shit
Big cope I don't even go out so my eyes don't even get its natural eye color light so right now this is considered dark
It’s very common to have light eyes with your phenotype so they don’t halo you and your eye area is also not that good.
I want to build a school for kids that can't read good
 

Attachments

dogeatsgrass

dogeatsgrass

Instructor
Joined
Mar 15, 2020
Posts
515
Reputation
683
I wish I had blue eyes too. Green aren't as noticeable as blue. But if rest of your face looks like it is melting then no eye color looks good. smh
 
dohbeep

dohbeep

Arcanologist
Joined
Jan 22, 2020
Posts
1,662
Reputation
2,055
Green eyes would halo my eye area so hard. They need to find a good way to change colour
Get reckt nouub I have greeen and blueeeee

Green an blue I know get reckt noub
You're so bloated dude it's a damn shame if you aren't cutting
 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

narcy 16 yo nw2 aspiecel 24/7 rotting slayer
Joined
Jan 5, 2020
Posts
6,911
Reputation
7,165
Don’t do it nibba, the company is shady AF imo. You’re young, I doubt you even have enough money to spend on laser eye color changing surgery right now. Wait a few years until STRŌMA is out.

No it’s not, lol.
A grey eye color is even less uncommon.
This model has ideal eye color
9342D263-0B66-4CA7-B88F-BFCBF88A5758.jpeg
 
AutisticBeaner

AutisticBeaner

Nosebreather
Joined
Oct 13, 2019
Posts
2,917
Reputation
2,811
who even cares about eye color? the only thing that matters is the brightness
 
Jimsonbobson505

Jimsonbobson505

Banned
Joined
Nov 15, 2019
Posts
2,548
Reputation
1,592
Green eyes would halo my eye area so hard. They need to find a good way to change colour

You're so bloated dude it's a damn shame if you aren't cutting
Low iq it's my long neck compressed together with my chin you can actually see my chins outline
 
Inferno

Inferno

Trainee
Joined
Mar 25, 2020
Posts
84
Reputation
120
Just use contacts bro
 
S

Shepherd196

Apprentice
Joined
May 17, 2019
Posts
202
Reputation
163
dark green eyes mogs every eye's color
 
prettymuchfuxed

prettymuchfuxed

MSE Coper
Joined
Dec 15, 2018
Posts
2,345
Reputation
3,038
Fuckng idiots, at least you dont have medium brown eyes. Fuck my life
 
BigBoy

BigBoy

Take the Sougarpill
Joined
Jun 18, 2019
Posts
13,798
Reputation
11,450
Green eyes would halo me like crazy
 

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top