[Redpill] Gymcelling is pointless bro, asians can't get girls bro

IceCutter

IceCutter

Arcanologist
Joined
Aug 17, 2018
Messages
1,673


More ammo for use against the basement dwelling cretin hordes
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,080
Unwanted

Unwanted

Hopecel
Joined
Aug 11, 2018
Messages
288
I'm sorry, but it's obvious that she's using him for betabux.
 
looksmaxxtocope

looksmaxxtocope

Trainee
Joined
Aug 12, 2018
Messages
23
Obvious beta bux for one who is bloatmaxxing
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
Girls want to fuck a hot body but they can't let their reputation go down because of some ugly face
 
11gaijin

11gaijin

Escortcel
Joined
Aug 12, 2018
Messages
3,759
Z

Zielony4

Trainee
Joined
Aug 14, 2018
Messages
9
Damn, currycels can't do this.
 
ratfucker22

ratfucker22

Rattenficker von Hameln
Joined
Aug 12, 2018
Messages
55
when i had to go ER (no not *that* ER) there was this Chang nurse, dude was strong as fuck. probably was a Genghis Khan. its not over for ricecels, theyre mostly manlets but have great muscle insertions
 
L A C U N A

L A C U N A

Trainee
Joined
Aug 14, 2018
Messages
52
he looks gay and bloated. I guess there is a niche for that, some girls think a bloated body is good enough that shows the slightest indication of visiting a gym every now and again is good enough.

how tall is he?

i will agree I personally think she's hot
 
IceCutter

IceCutter

Arcanologist
Joined
Aug 17, 2018
Messages
1,673
Damn, currycels can't do this.
Pretty sure I've seen currycels do this also. Though tbh the 'Changs' and 'Sandeeps' I usually see with white girls are not like this, they are the smaller, feminine types.
 
Last edited:
Z

Zielony4

Trainee
Joined
Aug 14, 2018
Messages
9
How the fuck. Shoot him he shouldn't be allowed to enjoy a girl like that.
You don't think ugly men deserve to be in relationships? Damn, you and SJW women have alot in common.
 
Ecstasy

Ecstasy

Tripmaxxing is my cope
Joined
Aug 11, 2018
Messages
38
Why do all the pumped asians look like a bearmode-lite Kim Jong Un? Women always lowkey think pumped asians are Kim Jong and thats why they project their fantasies onto them. Damn I wish I looked like a pumped asian/Kim Jong
 
IceCutter

IceCutter

Arcanologist
Joined
Aug 17, 2018
Messages
1,673
 
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126


More ammo for use against the basement dwelling cretin hordes
Anecdotal evidence , gooks are uglier than whites and still have small dicks
It's not over though yeah , there's always 0.1% of hope
btw who's that guy in your profile pic?
a.jpeg
 
IceCutter

IceCutter

Arcanologist
Joined
Aug 17, 2018
Messages
1,673
Anecdotal evidence , gooks are uglier than whites and still have small dicks
It's not over though yeah , there's always 0.1% of hope
btw who's that guy in your profile pic?
View attachment 557
Anecdotal? Are you stupider than you look?
 
IceCutter

IceCutter

Arcanologist
Joined
Aug 17, 2018
Messages
1,673
Anecdotal means like verbal, a person recounting a story

So... Are you dumb? Are you black?
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
O Looksmaxing 14
NickGurr Looksmaxing 36
TeemoNation Looksmaxing 16

Similar threads


Top