[Serious] Has anyone tried the Heightmaxxing stacks here? Did your forehead grow to a ridiculous size lmao

  • Thread starter Don't Forget to mew
  • Start date
D

Don't Forget to mew

Trainee
Joined
May 25, 2019
Messages
31
I'm pretty short, 5'7 at 15. Gonna get some shoes lifts. Although I have virtually no body hair. So puberty hasn't kicked in full.


But I have read that HGH and Heightmaxxing drugs grow certain parts of your body.

I'm pretty good looking. So I don't want to my nose or ears to grow to a ridiculous size.

And if you have tried some of the Heightmaxxing stacks on here. How many inches did you gain. Tbh it seems pretty cope.
 
S

Soulsmaxx

Looking for jolly cooperation
Joined
Mar 25, 2019
Messages
2,150
Hair is sort of a bad judge of puberty. 5'7 isn't too terrible. I saw some guy who's 5'5 here trying to heightmax.
 
Redrighthand

Redrighthand

Ancientcel
Joined
Jun 1, 2019
Messages
989
at 15 you probably won't grow taller. not by a lot at least
 
S

Slyfex8

Amateur
Joined
May 21, 2019
Messages
387
I'm pretty short, 5'7 at 15. Gonna get some shoes lifts. Although I have virtually no body hair. So puberty hasn't kicked in full.


But I have read that HGH and Heightmaxxing drugs grow certain parts of your body.

I'm pretty good looking. So I don't want to my nose or ears to grow to a ridiculous size.

And if you have tried some of the Heightmaxxing stacks on here. How many inches did you gain. Tbh it seems pretty cope.
I don't see why it would make it grow disproportionately over the long term, you have growth hormone in your body by default, when you inject HGH you increase your growth hormones level, you'll just grow faster, maybe some parts will grow before others, like any growth, just see the nose of early teenagers often disproportionate with their face, in many cases, this is resolved on its own when the skull growth, It's just that soft tissue grows before.
 
Lohitang

Lohitang

Curryweeb
Joined
Dec 9, 2018
Messages
79
at 15 you probably won't grow taller. not by a lot at least
Can confirm I was 5"11 at 15 stayed that for 3 years have grown to 6"1 since becoming 18 , but 2-3 inches is what your avg guy gets after 15 though I have seen people growing 6 inches after 15 but it's rare.
 
chesscel

chesscel

Life is about nw0
Joined
Feb 23, 2019
Messages
1,658
I was like 5'5 at 15 and over 3 years grew additional 3-4 inches so if you are ucky you might end up 5'11
 
Redrighthand

Redrighthand

Ancientcel
Joined
Jun 1, 2019
Messages
989
don't spread this info, normal guys grow till at least 19. Eat right, sleep right and play right and you will grow. Just because you had a trash environment doesn't mean we are all the same.
what the fuck are you talking about. early blooming is a sign of good growth. you see guys lamenting for being late bloomers all over psl
 
RAITEIII

RAITEIII

One hundred on the dash get me close to God
Joined
Jun 20, 2019
Messages
62
15 yo and he's getting told straight away that he probably won't grow taller Lol. Such a heightmaxxing hate lately :cautious:
 
C

Chadelite

Adept
Joined
Feb 7, 2019
Messages
137
what the fuck are you talking about. early blooming is a sign of good growth. you see guys lamenting for being late bloomers all over psl
lmao, i don't know if i am a late bloomer or not. All the kids who were in puberty at ages 10-12 were shook of me anyways. So all of the high t masculinity you talk about didn't do anything for those early bloomers. Also, hitting pubery at 14 isn't really late. 12-15 is when puberty normally hits.
I'm pretty short, 5'7 at 15. Gonna get some shoes lifts. Although I have virtually no body hair. So puberty hasn't kicked in full.


But I have read that HGH and Heightmaxxing drugs grow certain parts of your body.

I'm pretty good looking. So I don't want to my nose or ears to grow to a ridiculous size.

And if you have tried some of the Heightmaxxing stacks on here. How many inches did you gain. Tbh it seems pretty cope.
listen bro, just eat proper food, sleep as long as you can, and exercise a little, (play sports if you can). Just because you are kinda short you shouldn't put your self esteem down. And don't let people bully you because of your height, if you were a chill guy IRL, i would be your friend, or at least classmate. and i certainly wouldn't let you get pushed and shoved around
 
Last edited:
G

Growth Master

Trainee
Joined
Jul 4, 2019
Messages
23
Ignore anyone saying you can't grow after 15. Most males continue to grow in height after that age. One of my nephews grew several inches after 15. I know two people who went from 5ft10 to 6ft1 between 18 and 19. I myself grew several inches after 15. I even had a growth spurt when I was 26 and am still growing now at 29, which I'll admit must be pretty damn rare but it's absolutely true. Growth varies drastically from person to person but the odds are definitely in your favour.

The best thing you can do is sleep well, never stress out, eat tons of unprocessed natural food, drinks tons of water and some milk, exercise religiously, take any nutrients you aren't getting from your diet as supplements, and stretch daily (yoga is life.) You'll optimise your growth significantly.

Hell yoga can make most people at least an inch taller even after growth plates are fused, sometimes 2 inches or more.
 
Redrighthand

Redrighthand

Ancientcel
Joined
Jun 1, 2019
Messages
989
why y'all acting as if 5'7 is midget tier
 
VirtueSignaller

VirtueSignaller

Amateur
Joined
Nov 4, 2018
Messages
354
I'm pretty short, 5'7 at 15. Gonna get some shoes lifts. Although I have virtually no body hair. So puberty hasn't kicked in full.


But I have read that HGH and Heightmaxxing drugs grow certain parts of your body.

I'm pretty good looking. So I don't want to my nose or ears to grow to a ridiculous size.

And if you have tried some of the Heightmaxxing stacks on here. How many inches did you gain. Tbh it seems pretty cope.
You sir are retarded.
 
FatJattMofo

FatJattMofo

Future Gigachad
Joined
May 29, 2019
Messages
2,211
15 yo and he's getting told straight away that he probably won't grow taller Lol. Such a heightmaxxing hate lately :cautious:
lanklet wimps trying to keep robust manlets from creeping into their only niche
 
VirtueSignaller

VirtueSignaller

Amateur
Joined
Nov 4, 2018
Messages
354
Ignore anyone saying you can't grow after 15. Most males continue to grow in height after that age. One of my nephews grew several inches after 15. I know two people who went from 5ft10 to 6ft1 between 18 and 19. I myself grew several inches after 15. I even had a growth spurt when I was 26 and am still growing now at 29, which I'll admit must be pretty damn rare but it's absolutely true. Growth varies drastically from person to person but the odds are definitely in your favour.

The best thing you can do is sleep well, never stress out, eat tons of unprocessed natural food, drinks tons of water and some milk, exercise religiously, take any nutrients you aren't getting from your diet as supplements, and stretch daily (yoga is life.) You'll optimise your growth significantly.

Hell yoga can make most people at least an inch taller even after growth plates are fused, sometimes 2 inches or more.
Also gymmax to boost T like me:

soyboy13.jpg
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top