How much does Eppley charge for a Rhinoplasty?

ZUZZCEL

ZUZZCEL

Banned
Joined
Sep 27, 2018
Messages
4,915
He shouldn5 charge over 10k for it right? Im considering going to him again to have another round of surgeries.


Rhinoplasty
Premaxailly Paranasal Implant
Buccal Fat Removal




For the premaxillary paranasal Implants, Im considering getting them non custom made, so I can save $$$$, I heard custom implants are mostly legit for jaw/chin implants and cheek implants anyway
 
Brandon10

Brandon10

Instructor
Joined
Sep 15, 2019
Messages
570
Man, rhynoplasty is just a normie surgery. You don’t need to travel all the way to Eppley from where ever you live to get it done well
OP don't listen to this shit. If you don't do your research properly and go to a random surgeon for rhinoplasty you have a big chance of getting fucked in the ass. Rhino is one of the most complicated procedures to perform, it literally has a high fail rate. I'm not necessarily advising you go to Eppley , but at least don't have it with any sketchy fucker simply cause he is next to your home or he quoted you a suspiciously low amount of money.
 
ZUZZCEL

ZUZZCEL

Banned
Joined
Sep 27, 2018
Messages
4,915
bro don't be retarded and get every surgery by this kike, go to a rhinoplasty specialist not someone who does 20+ different procedures.
rhinoplasty specialists often charge 15-20k a Rhino.


Eppley does have experiences doing multiple Rhinoplastys.


idk yet, tbh,
 
streege

streege

Zephir
Joined
Sep 3, 2019
Messages
7,740
rhinoplasty specialists often charge 15-20k a Rhino.


Eppley does have experiences doing multiple Rhinoplastys.


idk yet, tbh,
imo the best ones are in iran, especially sajadian, why not going there ? and the price is good.
20k for a rhino is way too much.
even the new model of rhino with ultrasound is at 10k
 
Tyrionlannistercel

Tyrionlannistercel

Jaw is Law
Joined
Jun 10, 2019
Messages
1,332
OP don't listen to this shit. If you don't do your research properly and go to a random surgeon for rhinoplasty you have a big chance of getting fucked in the ass. Rhino is one of the most complicated procedures to perform, it literally has a high fail rate. I'm not necessarily advising you go to Eppley , but at least don't have it with any sketchy fucker simply cause he is next to your home or he quoted you a suspiciously low amount of money.
Im not saying he should go to a shit cheap surgeon, I'm just saying that he shouldn't obsess over one guy that probably lives very far away from him, he'd have to factor in the cost for the plane tickets, staying in a hotel.... why not just get it in your home city? If you live in a big city there's plenty of options and some of them are bound to be good experienced surgeons.
 
crosshold

crosshold

Elementalist
Joined
Jun 30, 2019
Messages
838
rhinoplasty specialists often charge 15-20k a Rhino.


Eppley does have experiences doing multiple Rhinoplastys.


idk yet, tbh,
no one charges that much for rhino

i had mine for 8-9k after all fees
 
lookismfugee

lookismfugee

i cope thefore i exist
Joined
Jul 16, 2019
Messages
1,110
who cares. if he told me to cut my dick off i would.
eppley is god.
:feelsez:
go and pay last cent
 
streege

streege

Zephir
Joined
Sep 3, 2019
Messages
7,740
Im not saying he should go to a shit cheap surgeon, I'm just saying that he shouldn't obsess over one guy that probably lives very far away from him, he'd have to factor in the cost for the plane tickets, staying in a hotel.... why not just get it in your home city? If you live in a big city there's plenty of options and some of them are bound to be good experienced surgeons.
imo rhino is a very sensitive case : no one should do rhino with a surgeon who do something else than rhino + lots of before/after pics
 
Tyrionlannistercel

Tyrionlannistercel

Jaw is Law
Joined
Jun 10, 2019
Messages
1,332
imo rhino is a very sensitive case : no one should do rhino with a surgeon who do something else than rhino + lots of before/after pics
True, these surgeons that do everything aren't as good in specific procedures as the ones that specialise in one surgery and are used to doing it all the time
 
lookismfugee

lookismfugee

i cope thefore i exist
Joined
Jul 16, 2019
Messages
1,110
True, these surgeons that do everything aren't as good in specific procedures as the ones that specialise in one surgery and are used to doing it all the time
cope. eppley=too good at anything.
 

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top