I have best physique here prove other wise also rate my side profile

J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body. My face is bad they even fucking flat out told me my face doesn’t match the rest.. just curious on what you guys rate my side profile i don’t feel comfortable showing entire face yet lolz

Physique: (apparently I’m not natty by some guy on here haha almost 2 years working out):


Side profile (literally just took it quick without frauding as you guys say and with shit lighting.)
 

Attachments

androidcel

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,430
Post better pic of your physique if you wanna get it rated, your side seems average or bit below imo.
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body. My face is bad they even fucking flat out told me my face doesn’t match the rest.. just curious on what you guys rate my side profile i don’t feel comfortable showing entire face yet lolz

Physique: (apparently I’m not natty by some guy on here haha almost 2 years working out):


Side profile (literally just took it quick without frauding as you guys say and with shit lighting.)
what are you measurements?
 
Sc22

Sc22

Arcanologist
Joined
Nov 14, 2018
Messages
1,620
Post better pic of your physique if you wanna get it rated, your side seems average or bit below imo.
How is this avg, average person is not gymcelled like this.
@OP you have good physique but it doesn't matter it's all about the face. What's your height btw?
 
androidcel

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,430
How is this avg, average person is not gymcelled like this.
OP you have good physique but it doesn't matter it's all about the face.
Ur srs retarded? I didn't say that his physique is average.
 
Sc22

Sc22

Arcanologist
Joined
Nov 14, 2018
Messages
1,620
Ur srs retarded? I didn't say that his physique is average.
"side looks avg or a bit below" lmao no it doesn't. It looks far above average. You are underrating everyone on here because you are a miserable jealous incel PSL 1.
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
Post better pic of your physique if you wanna get it rated, your side seems average or bit below imo.
What do you mean? Those are my best pics atm. I have some pics of me when I was bulking. Which one is it average or below. And judgin from the side what would I need to fix
what are you measurements?
I’ve measured everything in my body because of this site lol what measurements do you want?
Good physique but @Deltoid mogs you
Post pic of his physique
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
What do you mean? Those are my best pics atm. I have some pics of me when I was bulking. Which one is it average or below. And judgin from the side what would I need to fix


I’ve measured everything in my body because of this site lol what measurements do you want?
bf%, height, weight, bideltoid, chest,biceps,waist
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
How is this avg, average person is not gymcelled like this.
@OP you have good physique but it doesn't matter it's all about the face. What's your height btw?
I’m 5ft 9 what do you mean I’m below average in face if that’s the case what should I fix?
 
androidcel

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,430
"side looks avg or a bit below" lmao no it doesn't. It looks far above average. You are underrating everyone on here because you are a miserable jealous incel PSL 1.
Im not, his side profile is average because he has bad browridge, recessed upper part of maxilla, hooked nose.

What do you mean? Those are my best pics atm. I have some pics of me when I was bulking. Which one is it average or below. And judgin from the side what would I need to fix


I’ve measured everything in my body because of this site lol what measurements do you want?

Post pic of his physique
Take pic like a this
jeffseid-jpg.17043
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
bf%, height, weight, bideltoid, chest,biceps,waist
Body fat: scale and trainer says around 9-10 percent

Height: 5ft 9

Bideltoid: 19

Weight: atm I’m 155 due to me cutting down.

Biceps:atm 14.75

Waist: 29.5

Chest: fuck i forgot to measure this haha
Im not, his side profile is average because he has bad browridge, recessed upper part of maxilla, hooked nose.


Take pic like a thisView attachment 17043
Oh ok. It’s 4:30 am atm lol will do later room mates are awake with their friends. What do you rate me? 1-10 just from the side profile that is and what should I do to fix those things thanks.
 
battlefieldincel

battlefieldincel

PhD in LDARing.
Joined
Sep 10, 2018
Messages
5,030
Post the front of your face too.
 
androidcel

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,430
Body fat: scale and trainer says around 9-10 percent

Height: 5ft 9

Bideltoid: 19

Weight: atm I’m 155 due to me cutting down.

Biceps:atm 14.75

Waist: 29.5

Chest: fuck i forgot to measure this haha


Oh ok. It’s 4:30 am atm lol will do later room mates are awake with their friends. What do you rate me? 1-10 just from the side profile that is and what should I do to fix those things thanks.
profile 4-5 but physique is like a 7-8/10
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
Post the front of your face too.
Idk maybe one day. I feel uncomfortable posting it here. I think I’m plain average but when I post it I’d want your guys honesty.
profile 4-5 but physique is like a 7-8/10
1-10 what number is average? Also what should I doto fix the problems you’ve stated?
Lol he’s enhanced tho that don’t count. Tell him to hop off so we can actually compare jk jk. Good insertions but again not natty. Unless I join the dark side then we can maybe compare. What’s his height?
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
Im not, his side profile is average because he has bad browridge, recessed upper part of maxilla, hooked nose.


Take pic like a thisView attachment 17043
I was scrolling thru my photos and found a decent front pic not a good angle this was during the middle of my bulk around a 8-9 months ago I was so bloated and watery then lol fuck bulking fell for that shit.
fb90d0a8-91ec-4713-8f4c-1c6ab68485dd-jpeg.17058
crazy how getting lean makes you look so much better and a bit bigger.
 
shitskincurry

shitskincurry

aharth malanday fan
Joined
Sep 29, 2018
Messages
635
"side looks avg or a bit below" lmao no it doesn't. It looks far above average. You are underrating everyone on here because you are a miserable jealous incel PSL 1.
well his side profile isn't great but yeah above average, not far above though
 
dogtown

dogtown

Horny high inhib cel
Joined
Oct 21, 2018
Messages
5,176
Idk maybe one day. I feel uncomfortable posting it here. I think I’m plain average but when I post it I’d want your guys honesty.


1-10 what number is average? Also what should I doto fix the problems you’ve stated?


Lol he’s enhanced tho that don’t count. Tell him to hop off so we can actually compare jk jk. Good insertions but again not natty. Unless I join the dark side then we can maybe compare. What’s his height?
He’s natty he’s 5’9
 
Deltoid

Deltoid

Knowledgable
Joined
Oct 16, 2018
Messages
645
Good physique but not the best on the forum. Keep at it homie.
 
Kenma

Kenma

Terran
Joined
Jan 10, 2019
Messages
1,406
Face at side profile is 4/10
 
F

Fat cunt

Apprentice
Joined
Dec 15, 2018
Messages
281
H
The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body. My face is bad they even fucking flat out told me my face doesn’t match the rest.. just curious on what you guys rate my side profile i don’t feel comfortable showing entire face yet lolz

Physique: (apparently I’m not natty by some guy on here haha almost 2 years working out):


Side profile (literally just took it quick without frauding as you guys say and with shit lighting.)
How tall are u?
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
He’s natty he’s 5’9
He looks 6ft 2 lol also he’s not natty unless he was training for 6+ years. I spot a user easily unless he frauded pic with angle,pump,filter etc. if natty he should hop on gear and compete then imagine how much more bigger and leaner he’d get
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
Body fat: scale and trainer says around 9-10 percent

Height: 5ft 9

Bideltoid: 19

Weight: atm I’m 155 due to me cutting down.

Biceps:atm 14.75

Waist: 29.5

Chest: fuck i forgot to measure this haha
wtf i mog you in every way except for the waist i'm 32 JFL, started gym a week ago
 
FatmanO

FatmanO

Gymmaxxer
Joined
Oct 26, 2018
Messages
4,086
The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body. My face is bad they even fucking flat out told me my face doesn’t match the rest.. just curious on what you guys rate my side profile i don’t feel comfortable showing entire face yet lolz

Physique: (apparently I’m not natty by some guy on here haha almost 2 years working out):


Side profile (literally just took it quick without frauding as you guys say and with shit lighting.)
Nice pyshique how long have you been lifting and are you still an incel
 
dogtown

dogtown

Horny high inhib cel
Joined
Oct 21, 2018
Messages
5,176
He looks 6ft 2 lol also he’s not natty unless he was training for 6+ years. I spot a user easily unless he frauded pic with angle,pump,filter etc. if natty he should hop on gear and compete then imagine how much more bigger and leaner he’d get
He’s been training for longer than that lol, stop coping you got mogged
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
wtf i mog you in every way except for the waist i'm 32 JFL, started gym a week ago
Well idk what to say haha. Good genetics you have .also Your a grown man tho. Post your measurements and physique pics. I’m not even close to potential.
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
Well idk what to say haha. Good genetics you have .also Your a grown man tho. Post your measurements and physique pics. I’m not even close to potential.
i'm 16 growth plates still haven't fully closed yet
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
Nice pyshique how long have you been lifting and are you still an incel
Almost 2 years mainly calisthenics and weighted calisthenics also do one day of squat bench and deadlift 1 rep maxes once a month. What does incel really mean? Isn’t someone who’s never had sex? My laycount is 9. No long term relationship because I couldn’t do it due to school. Pretty much go out with fiends everyday to gym,skate, and other typical shit. I mainly found this site to improve upon. Hence the name looksmax lol. Not incel.com.
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
He’s been training for longer than that lol, stop coping you got mogged
Well then he has done a great fucking job. Coping? I never coped except when my pets died. I got mogged because he’s been training longer than I have. I’m barely 2 years in.
 
dogtown

dogtown

Horny high inhib cel
Joined
Oct 21, 2018
Messages
5,176
Well then he has done a great fucking job. Coping? I never coped except when my pets died. I got mogged because he’s been training longer than I have. I’m barely 2 years in.
Yeah but face > body, so don’t expect to out slay him till you get a above average face
hoe are u asking that when he literally wrote : The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body
:feelskek:
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
i'm 16 growth plates still haven't fully closed yet
Oh wow I thought you said “I’m 32” lol I read that wrong. Do U have and physique pics? And what are your measurements atm? My measurements are average but my skull/head is above average I have a head of someone who’s 6ft. My friends skull is smaller than Mine he’s 6ft 1. It looked weird in photo noticing it haha.
Who’s that and what do you mean? Got better physique? Lol I don’t think he works out tbh. But he looks decent. If he did workout he’d improve alot especially neck.
that ipads hella gay tho
Haha It’s my sisters . iPhone camera glitching too much from going into sauna a lot.
Yeah but face > body, so don’t expect to out slay him till you get a above average face

:feelskek:
I know bro. How would I go about getting an above average face?
 
Last edited:
ZyzzReincarnate

ZyzzReincarnate

Low-Inhib Autist
Joined
Sep 3, 2018
Messages
2,953
well developed body but plenty of people here including me framemog you
 
dogtown

dogtown

Horny high inhib cel
Joined
Oct 21, 2018
Messages
5,176
You need to post better pictures of your face tbh, a video is ideal
 
FatmanO

FatmanO

Gymmaxxer
Joined
Oct 26, 2018
Messages
4,086
hoe are u asking that when he literally wrote : The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body
Did not read that lol
 
badromance

badromance

Banned
Joined
Sep 16, 2018
Messages
5,435
looking good (nohomo)
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,870
The girls I’ve been with I can guarantee slept with me because of my body. My face is bad they even fucking flat out told me my face doesn’t match the rest.. just curious on what you guys rate my side profile i don’t feel comfortable showing entire face yet lolz

Physique: (apparently I’m not natty by some guy on here haha almost 2 years working out):


Side profile (literally just took it quick without frauding as you guys say and with shit lighting.)
Hahahahah @Deltoid mogs the fuck out of u bro
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
Made all the gains within the first 2 1/2 years. Natural. Was a professional athlete (track and field). I still maintain the exact same physique at 32
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
Made all the gains within the first 2 1/2 years. Natural. Was a professional athlete (track and field). I still maintain the exact same physique at 32
noice
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
23+” Bideltoid, 30” Waist, 6’3, only 16 years old. View attachment 17278
@Nibba mogged? mogged.
Nice man. Do u have front pics?
Nice. I don’t do weights only calisthenics so I might get bigger doing bodybuilding stuff thinking about using test e and anavar too. I workout 4-5 times a week only for 45 min tho I got to start doing more compound movements. Are on anabaolics? Have you ever done them? What’s you’re measurements?
 
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
Never used anabolics in my life. AAS for people who know they don't have the right genetics (bone structure/frame/insertions/propensity to leanness/strength) to achieve a good physique or people who intend to make money off of their physique/sport. Have seen countless bros in the gym who take AAS and look worse than me, must feel terrible
 
Last edited:
ZyzzReincarnate

ZyzzReincarnate

Low-Inhib Autist
Joined
Sep 3, 2018
Messages
2,953
Never used anabolics in my life. AAS for people who know they don't have the right genetics (bone structure/frame/insertions/propensity to leanness/strength) to achieve a good physique or people who intend to make money off of their physique/sport. Have seen countless bros in the gym who take AAS and look worse than me, must feel terrible
there are also plenty of people who take AAS who have 10x better genetics than you just to mog you even harder
 
J

Jeffbrah96

Trainee
Joined
Jan 26, 2019
Messages
27
Never used anabolics in my life. AAS for people who know they don't have the right genetics (bone structure/frame/insertions/propensity to leanness/strength) to achieve a good physique or people who intend to make money off of their physique/sport. Have seen countless bros in the gym who take AAS and look worse than me, must feel terrible
Interesting would you ever use? And do you think aas would benefit from a physique standpoint?
 
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
I would never use because I have reached my physique and strength standards I have aspired to as a natural. Why would I take unnecessary risks?
And yes of course AAS help you build muscle and maintain leanness. What kind of question is that? But be willing to accept some risks as well. Up to you really. With this physique you see I slay more girls than there are days in the week, so I really doubt me hopping on steroids would make a difference in my quality of life.
yes it is, i frame mog you and im a child LMFAO
Said the guy with no pics whatsoever :))... Good luck on being on TRT for the rest of your life if you started using as a teen :)
 
ZyzzReincarnate

ZyzzReincarnate

Low-Inhib Autist
Joined
Sep 3, 2018
Messages
2,953
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
Just saw the pic - this must be a joke, at least you are a funny guy :)

Deltoid has a good physique tho, respect
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Messages
2,185
Imma blast roids, because I don't feel like waiting 1-2 1/2 years for a good physique. I have been lifting on and off since I was 17, but have never made noticeable gains. Idgaf about this whole natty thing.
 
Coping

Coping

Zephir
Joined
Dec 15, 2018
Messages
3,952
Imma blast roids, because I don't feel like waiting 1-2 1/2 years for a good physique. I have been lifting on and off since I was 17, but have never made noticeable gains. Idgaf about this whole natty thing.
Hair loss will mess u up with roids also might get acne and skin inflammation not worth it tbh if u can wait a bit and get it naturally
 
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
Imma blast roids, because I don't feel like waiting 1-2 1/2 years for a good physique. I have been lifting on and off since I was 17, but have never made noticeable gains. Idgaf about this whole natty thing.
A huge number of gym goers cannot achieve an aesthetic physique staying natural. Its not just a matter of patience. Same thing for AAS users, a good portion of them cannot achieve the physiques of certain naturals. Genetics is a bitch
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Messages
2,185
A huge number of gym goers cannot achieve an aesthetic physique staying natural. Its not just a matter of patience. Same thing for AAS users, a good portion of them cannot achieve the physiques of certain naturals. Genetics is a bitch
Everyone in my family (dad and uncles) are all around 6', 200 lbs, and wide shoulders. Only me and my brother are 160 lbs. However, my brother looks better because he is 5'9 @ 160 and I am 6'2 @ 160. Maybe I have a medical issue, or I am not eating enough. I simply did not see a lot of improvement in the gym even after 6 months, and it caused me to lose motivation and be inconsistent because I thought it was useless.

My last hope is on the roids that are coming in soon.
Hair loss will mess u up with roids also might get acne and skin inflammation not worth it tbh if u can wait a bit and get it naturally
It is only a 15 week cycle and I have body acne since I was 14. It has gone away for the most part, but I still have the scars.
 
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
You don't have have a medical issue per se. Just a naturally low appetite (there is an intricate circuitry governing appetitie mainly via the gut-hypothalmic axis) and low baseline levels of muscle mass and/or poor response to resistance training. There is nothing medically wrong with you most likely. You can hop on steroids if you want (don't recommend) but it is completely retarded if you do it while you are a teen. Be warned :)
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Messages
2,185
You don't have have a medical issue per se. Just a naturally low appetite (there is an intricate circuitry governing appetitie mainly via the gut-hypothalmic axis) and low baseline levels of muscle mass and/or poor response to resistance training. There is nothing medically wrong with you most likely. You can hop on steroids if you want (don't recommend) but it is completely retarded if you do it while you are a teen. Be warned :)
Already put down $250 on them, no turning back. Also, I am 21. In the meantime, while I wait 3 weeks for the roid, I am gonna get blood work done. Maybe my T level will come back low.
 
androidcel

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,430
Yeah, i remember that around Christmas you posted some pics and you mentioned you were sprinter. What kind training you nowadays do?
 
HailToTheKing

HailToTheKing

Klaatu...verata....nigger
Joined
Jan 13, 2019
Messages
1,254
Already put down $250 on them, no turning back. Also, I am 21. In the meantime, while I wait 3 weeks for the roid, I am gonna get blood work done. Maybe my T level will come back low.
have you gotten tested b4?
 
AntiSocial-Fakecel

AntiSocial-Fakecel

Skinnycel & Skullcel Crew
Joined
Nov 1, 2018
Messages
2,185
have you gotten tested b4?
Nope.
have you gotten tested b4?
I'm thinking it might be a thyroid issue, as this can weight loss/gain. I came to this conclusion because along with the weight gain issue, the palms of my hands and soles of my feet always sweat, despite me not being anxious or nervous.

I normally figure the things out myself to get an idea of what I might have before I visit the doctors because I am skeptical of them.

For the past 2-3 years I have had bowel issues and figured something may have been wrong. I got checked back in December and it turns out I had an adenoma polyp (precancer) and had it removed. So, I am pretty good about catching things.
 
Last edited:
Intel.Imperitive

Intel.Imperitive

[-={Imperitor of Intel《♡》Slayer Crew/Roidcel}=-]
Joined
Aug 14, 2018
Messages
2,193
I would never use because I have reached my physique and strength standards I have aspired to as a natural. Why would I take unnecessary risks?
And yes of course AAS help you build muscle and maintain leanness. What kind of question is that? But be willing to accept some risks as well. Up to you really. With this physique you see I slay more girls than there are days in the week, so I really doubt me hopping on steroids would make a difference in my quality of life.

Said the guy with no pics whatsoever :))... Good luck on being on TRT for the rest of your life if you started using as a teen :)
Why would anyone not want to be on TRT 😂😂😂😂

If my doc wont perscribe me TRT by 35 I'm getting on TRT myself.

And don't tell me I have low T-levels I got tested 4 months after a cycle and it came back as 885ng/dl.

Yeah, I use roids, Yeah you mog me. But Im gonna overtake you within 2 years.
 
DrTony

DrTony

Apprentice
Joined
Oct 4, 2018
Messages
297
Why would anyone not want to be on TRT 😂😂😂😂

If my doc wont perscribe me TRT by 35 I'm getting on TRT myself.

And don't tell me I have low T-levels I got tested 4 months after a cycle and it came back as 885ng/dl.

Yeah, I use roids, Yeah you mog me. But Im gonna overtake you within 2 years.
At the end of the day, taking steroids is a personal decision. I was only pointing out two things - 1) its stupid to hop on steroids in your teenage years,

2) hopping on steroids for recreational purposes would personally destroy my self esteem (feelings of inadequacy, incompetence,) for the simple reason I would have to admit to myself subconsciously I have to take artificial male hormones to achieve (potentially?) what other men achieve naturally in an area as primal and masculine as strength, performance, muscle, aesthetics.

On your other question simple measurements of Testosterone levels can't explain this variability, its sensitivity to androgens and a whole host of other super important factors that are not related to T. Whether someone wants to put a needle in their ass every week to have normal testosterone levels for the next 80 years is also a personal decision.
 
Psychonaut

Psychonaut

💬 Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,379
A

Arceus300

Banned
Joined
Dec 7, 2018
Messages
1,093
Muscle is a big plus, but honnestly if you’re tall and have a decent frame( bones) you will be fine with clothes. So yeah face>body if you’re + 6tall.

Great body bro, but work on your face
Im thé Guy in the bath pic, I have a shit tier body( skinny fat 140lbs for 6.1 tall) but my face is good, so I slay more than any gymaxer. Face> everything
 
mido the slayer

mido the slayer

classic Romantic man that got lost in the darkness
Joined
Nov 16, 2018
Messages
2,306
Nah I’m better
5e7036ae-5823-4900-8cf2-1600981ec2c8-jpeg.17992
I attract more women with this body then yours
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Ratings 3
RedPilledStemcel Ratings 17
mojopin Ratings 6

Similar threads


Top