[OP] I mog this fucking forum to oblivion. Leaving this place for a while.

belnar93

belnar93

Zephir
Joined
Feb 13, 2019
Posts
2,122
Reputation
2,013
Time online
18d 11h 7m
I guarantee you that most of the foroum people here are chad lites and you won't mog them. There are too many gl people on here smh.
Ive been told i look alot better IRL than in pictures by pretty much every girl from tinder and IG
 
belnar93

belnar93

Zephir
Joined
Feb 13, 2019
Posts
2,122
Reputation
2,013
Time online
18d 11h 7m
V

Vishnuk

DepressedCurry
Joined
Apr 15, 2019
Posts
474
Reputation
325
Time online
5h 50m
I don't know what it is but you look like you're from the 1980s
 
HorseFace

HorseFace

done
Joined
Oct 1, 2018
Posts
3,459
Reputation
3,248
Time online
21h 37m
Gotta fraudmax man
Well yeah, but thats not good frauding your expression looks crazy. Keep the squint light and don't do that thing when you open your eyes really much. You know its frauded well if the expression looks neutral but you still have a little bit of squint. Your expression in this pic doesn't look neutral at all
 
Goblin

Goblin

‎‎
Joined
Apr 14, 2019
Posts
17,194
Reputation
32,164
Time online
191d 10h 27m
belnar93

belnar93

Zephir
Joined
Feb 13, 2019
Posts
2,122
Reputation
2,013
Time online
18d 11h 7m
Who cares
Joined here i got advice to get fillers.
I did it and told everyone im gonna mog every last one of you here and i did.
 
Alexanderr

Alexanderr

Stop rotting
Joined
Mar 5, 2019
Posts
10,356
Reputation
12,773
Time online
91d 18h 7m
Nigga i dont need to get it done.
Look at a guy from my school his high forehead mogs mine 100-0 still hes a slayer
View attachment 58026
Are you really saying that because he's good-looking with a big forehead that you are as well? :feelskek:
 
Loko88

Loko88

its over
Joined
Apr 24, 2019
Posts
753
Reputation
632
Time online
9d 4h 57m
Stop crying for validation. You got fillers, thats nice, now stop fucking bragging
 
Bennett

Bennett

Skdijdjababbsjxkcpaplakwnwndkfpcidhwbnwslpfkfjebdf
Joined
Feb 23, 2019
Posts
608
Reputation
693
Time online
12d 21h 42m
Horse face frauder, no chance buddy boyo.
 
itsoverbuddyboyo

itsoverbuddyboyo

mentally ill subhuman
Joined
Jan 13, 2019
Posts
3,563
Reputation
3,911
Time online
0
might have a new mog king tbh.

@Arceus300 mog off NOW
 
J

justanothergymcell

Gymcelling oldcell surgeryceller
Joined
Nov 5, 2018
Posts
946
Reputation
769
Time online
13d 7h 45m
Nigga i dont need to get it done.
Look at a guy from my school his high forehead mogs mine 100-0 still hes a slayer
View attachment 58026
This is a PSL 8 Chad enjoying the outdoors and randomly snapping a photo. Now look at your photo and the difference between some PSL 5.5 frauding fagit taking selfies in his room with a skin tone filter.
 
rockndogs

rockndogs

ok
Joined
Dec 24, 2018
Posts
11,147
Reputation
10,604
Time online
63d 15h 5m
Damn your frame is bad dude, mogs mine nevertheless
 
belnar93

belnar93

Zephir
Joined
Feb 13, 2019
Posts
2,122
Reputation
2,013
Time online
18d 11h 7m
This is a PSL 8 Chad enjoying the outdoors and randomly snapping a photo. Now look at your photo and the difference between some PSL 5.5 frauding fagit taking selfies in his room with a skin tone filter.
The lighting and shitty camera blurs the pictire nigger. Ive posted videos here before no filter needed
Horse face frauder, no chance buddy boyo.
Cope nigger
Horse face frauder, no chance buddy boyo.
Cope nigger
The lighting and shitty camera blurs the pictire nigger. Ive posted videos here before no filter needed

Cope nigger
58058
Horse face frauder, no chance buddy boyo.
Cope nigger
The lighting and shitty camera blurs the pictire nigger. Ive posted videos here before no filter needed

Cope nigger
58059
Damn your frame is bad dude, mogs mine nevertheless
 
Last edited:
Fat cunt

Fat cunt

Professional
Joined
Dec 15, 2018
Posts
932
Reputation
740
Time online
5d 12h 18m
Joined here i got advice to get fillers.
I did it and told everyone im gonna mog every last one of you here and i did.
Youre believing in your own fantasy. Also stop making that autistic expression
 
J

justanothergymcell

Gymcelling oldcell surgeryceller
Joined
Nov 5, 2018
Posts
946
Reputation
769
Time online
13d 7h 45m
The lighting and shitty camera blurs the pictire nigger. Ive posted videos here before no filter needed

Cope nigger
You look good dude but even if you pump 10 syringes of fillers in your face, you are still a pebble compared to the mountain that your Chad friend is. Leave this forum and quit seeking validation from us, because you don't deserve it and won't get it here.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
looxmakser49 [OP] MOG BATTLE: NEWONE VS JAMESHOWLETT Ratings 57
Mohamad [Not OP] RATE THIS BRUTAL MOG Ratings 6
inceletto [OP] [BASED][FINAL MOG BATTLE] DONALD"FUCKER"TRUMP VS VLADIMIR"MIDGET"PUTIN Ratings 43

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top