is girls calling me cute good or bad?

6’1cel

6’1cel

6'3cel now*
Joined
Oct 4, 2020
Posts
10,065
Reputation
16,961
nigga i dont want to be cute i want to be hot
E23CCAFC CB1A 44AB BBBA B769BA8CDB88
 
  • JFL
  • So Sad
  • +1
Reactions: HowAmIAlive123, Lev Peshkov, Deleted member 8765 and 5 others
jfl being called cute depends. Cute as in you look like zayn gets jbs wet
however cute as in teddy bear means your have zero smv
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 8765 and RoundHouse
jfl being called cute depends. Cute as in you look like zayn gets jbs wet
however cute as in teddy bear means your have zero smv
1604088013733
 
  • JFL
  • +1
  • Love it
Reactions: manossarik, Acnno, Be_ConfidentBro and 1 other person
jfl being called cute depends. Cute as in you look like zayn gets jbs wet
however cute as in teddy bear means your have zero smv
lifefuel for me is that girl seem to call hot guys cute and almost never hot or handsome
 
  • +1
Reactions: Deleted member 9072
chads also get called pretty
 
cute = beta
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 8765, Rasputin and Deleted member 9072
Hvad sagde hun til dig I dansk? Tror det er et oversættelses problem der for det til at lyde være end det er.
 
Girlfirends, then they are probably trying to boost your ego in the same way they gas each other up.

Random girls calling you cute, then you know the answer or you have severe autism.
 
  • +1
Reactions: Be_ConfidentBro
Tbh could be that they call people cute as to not be seen as sl00ts by calling guys hot, but maybe I’m just coping
 
  • +1
Reactions: Deleted member 8765 and 6’1cel
Also really masculine guys get called cute often by women until they are like 25, I think cute is associated with youth.
 
  • +1
Reactions: TUSSELEIF and 6’1cel
prettyboy chads get called beautiful.
normies are cute.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: Deleted member 8765 and 6’1cel
  • Woah
Reactions: Danish_Retard
i've never been exposed to such low t post in my life OP. now go slay
 
  • JFL
Reactions: Danish_Retard
det var ikke en dansker
eh, det er stadig lidt lige hvad hun siger så længde hendes kropssprog siger at hun vil have dig. Jeg er blevet kaldet sød mens en pige rørte mig og var meget flirtende, så selvom det ikke er idealt hvad hun kalde mig var det stadig tydeligt hvad hun ville. Tror ikke det er noget du skal bruge for lang tid på at tænkte på.
 
eh, det er stadig lidt lige hvad hun siger så længde hendes kropssprog siger at hun vil have dig. Jeg er blevet kaldet sød mens en pige rørte mig og var meget flirtende, så selvom det ikke er idealt hvad hun kalde mig var det stadig tydeligt hvad hun ville. Tror ikke det er noget du skal bruge for lang tid på at tænkte på.
scoret du hende bagefter?
 
scoret du hende bagefter?
Nej, var næsten så fuld at jeg ikke kunne gå og det var første gang en pige gav mig et IOI i mit liv. Havde lige tabt mig 30kg så jeg vidste ikke hvad jeg skulle. Corona cuckede mig bagefter så jeg er stadig en uskyldig dreng.
 
  • +1
Reactions: 6’1cel
Nej, var næsten så fuld at jeg ikke kunne gå og det var første gang en pige gav mig et IOI i mit liv. Havde lige tabt mig 30kg så jeg vidste ikke hvad jeg skulle. Corona cuckede mig bagefter så jeg er stadig en uskyldig dreng.
ioi?
 
indicator of interest. Stort set bare når en pige hviser interesse som ville kunne lade dig eskalere til f.eks at kysse hvis du forfølger IOI.
 
  • +1
Reactions: 6’1cel
bro can you imagine,coming home tired and seeing your woman looking like that and asking you to smash?we need to marrymaxx asap bro before we end up sinning.how old are you bhai?
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 9072
bro can you imagine,coming home tired and seeing your woman looking like that and asking you to smash?we need to marrymaxx asap bro before we end up sinning.how old are you bhai?
19 bro
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 4696
damn exactly same age,crazy suifuel gif honestly.if my wife looked like that i would be smashing untill my balls explode and i cant get hard anymore
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 9072
damn exactly same age,crazy suifuel gif honestly.if my wife looked like that i would be smashing untill my balls explode and i cant get hard anymore
tbh bro I wanna marry a hot exotic muslim stacy someon with megan fox coloring :love: :love: :love: :love:
inshallah Imma find one before my bluepilled cuck parents arrange a marriage
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4696
tbh bro I wanna marry a hot exotic muslim stacy someon with megan fox coloring :love: :love: :love: :love:
inshallah Imma find one before my bluepilled cuck parents arrange a marriage
inchallah bro,i liked alot the afghan stacy salludon posted somewhere.did you see her?thats literally my dream wife but yeah bro megan fox fogs hard its not even funny.but jfl at your parents,are they that old school?they really want to arrangedmarriagemaxx you?jfl
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 9072
inchallah bro,i liked alot the afghan stacy salludon posted somewhere.did you see her?thats literally my dream wife but yeah bro megan fox fogs hard its not even funny.but jfl at your parents,are they that old school?they really want to arrangedmarriagemaxx you?jfl
yeah old schoo niggas they are, but that afghan stacy was hot as fuk too.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4696
tbh bro I wanna marry a hot exotic muslim stacy someon with megan fox coloring :love: :love: :love: :love:
inshallah Imma find one before my bluepilled cuck parents arrange a marriage
you unironically have a better chance of opening pandora's box
 
  • +1
Reactions: 6’1cel
you unironically have a better chance of opening pandora's box
cry for me more bhai I will achieve
:love: :love:

@RealLooksmaxxer is mah nigga that will help me find hottie
 
  • +1
Reactions: RealLooksmaxxer
cry for me more bhai I will achieve
:love: :love:

@RealLooksmaxxer is mah nigga that will help me find hottie
ahh, arranged marriage says otherwise bhai:oops:
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 9072

Similar threads

try2beme
Replies
12
Views
160
try2beme
try2beme
N
Replies
3
Views
82
itisoverboyos
itisoverboyos
Iasacrko
Replies
7
Views
84
Iasacrko
Iasacrko
Mr. President
Replies
7
Views
199
moggathon
moggathon
WELOVELOOKS
Replies
7
Views
144
WELOVELOOKS
WELOVELOOKS

Users who are viewing this thread

Back
Top