Observations outside the basement

X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
Went to school today.

Observations Netherlands:
- Every Dutch male is 185cm minimum
- I am 177-178cm but get mogged a lot of time by females.
- No one is really model-tier like Incels.me claims to be. No one is really good-looking. Sometimes there is someone with good features but bad harmony

- The males who get along with girls and are seen with girls in public aren't your DOM Looking brutes but Low inhib NT looking prettyboys with bad maxilla.

- I saw 2 goodlooking males step in the bus and instantly 2 girls were checking him out and they began talking about him. (Holy shit girls look at things that pleases them)

My takeaways: If you're Incel..never come to the Netherlands.

Being goodlooking obviously sets you apart from the Ugly-Crowd.

Being ugly but low inhib + NT wotks better than being GL but aspie
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Messages
2,970
Feelsbadman.jpg

Timberlands + hidden lifts and you're good to go
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
@blackopstruecel jfl
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
5,879
getting mogged by neandertals jfl
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
Lmao that's the biggest coper I have ever seen.
He doesn't look good but by no means completely screwed. He just doesn't try. Honestly I think he has a mental disorder: fucking asking his crush to meet up then yelling at her for not fucking him jfllll

Who does that. I remember back on .me before he was banned he made Alts and argued with himself lmaoooo
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
He doesn't look good but by no means completely screwed. He just doesn't try. Honestly I think he has a mental disorder: fucking asking his crush to meet up then yelling at her for not fucking him jfllll

Who does that. I remember back on .me before he was banned he made Alts and argued with himself lmaoooo
Wait did he post pictures of himself?

Yea his sexual frustration really fucks with his head
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
Wait did he post pictures of himself?

Yea his sexual frustration really fucks with his head
He is gambler from incels.me and lookism. His pics are all over the web tbh
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
He is gambler from incels.me and lookism. His pics are all over the web tbh
Can you slayer-share them with me?
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
You can slayer-search "gambler incel" on Google brah
lol that guy is not that ugly lmao. He has several mental problems tho
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
lol that guy is not that ugly lmao. He has several mental problems tho
Exactly. He just looks autistic even in pics
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
Exactly. He just looks autistic even in pics
Appearantly he was also famous lmao.
@blackopstruecel You are really a truecel lmao.

He's just a legendary autist. On incels.me he had the two most active accounts with the most posts of the whole board (over 3000) who regularly interacted with each other. Later we found out that both of them were him.
From a reddit comment lmao. And that was 6 months ago rofl
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,866
Appearantly he was also famous lmao.
@blackopstruecel You are really a truecel lmao.



From a reddit comment lmao. And that was 6 months ago rofl
Yeah bro he used to literally debate with himself using his alt roflmao
 
Reactions: x69

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Similar threads


Top