Rate me in motion in this 2 autistich video

androidcel

androidcel

Banned
Joined
Nov 18, 2018
Messages
7,444
Stop posting yourself everyday faggot
 
P

PjSon

Trainee
Joined
Dec 18, 2018
Messages
31
You seem like a small person tho.
Whats your height?
 
androidcel

androidcel

Banned
Joined
Nov 18, 2018
Messages
7,444
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
Fuck he's a handsome cunt,just nicolas if he's actually a virgin basement dweller,

Kinda hard to believe,he would get approached if he went and bought milk 10 times.
 
shibo

shibo

Erudite
Joined
Nov 27, 2018
Messages
1,135
Fuck he's a handsome cunt,just nicolas if he's actually a virgin basement dweller,

Kinda hard to believe,he would get approached if he went and bought milk 10 times.
Would be even better with that ear pinned back surgery shit
 
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
Would be even better with that ear pinned back surgery shit
Yeah,he does kinda have goblin ears and he's a bit twinky looking.
If he gymaxxed just a little he'd be so hot.
 
notafed

notafed

Mujahid
Joined
Oct 20, 2018
Messages
1,717
free him
 
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
https://streamable.com/y2ptl

time for mogging
you can't copy the original
Jeez you guys look similar.

Idek tbh he's so lean it makes his face look very good,you seem a little bulky/bloated in that vid.

Maybe it's just that angle/lighting but I couldn't say either of you mog each other.
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
Jeez you guys look similar.

Idek tbh he's so lean it makes his face look very good,you seem a little bulky/bloated in that vid.

Maybe it's just that angle/lighting but I couldn't say either of you mog each other.
im at a high bf but you can still see my cheekbones in most lighting. he definitely looks good but hes a major framecel. idk some girls do prefer that tho
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
He mogs u once he gymmaxes to get a bit bigger
Lol if he gets half as big as me I'll give him credit. I'm naturally gifted in height and frame. He is not
 
O

Ogre

Banned
Joined
Feb 6, 2019
Messages
185
@Nibba you're at least 8/10. why are you even here dude you could be getting laid every night of the week if you wanted. genetics is so unfair i'm such genetic shit
 
Last edited:
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
@Nibba you're at least 8/10. why are you even here dude you could be getting laid every night of the week if you wanted. genetics is so unfair i'm such genetic shit
i appreciate it man. But dude cmon soft looksmaxes really do add up and if you pm me ur pics i can help try to make you better looking and recommend what you gotta do
 
O

Ogre

Banned
Joined
Feb 6, 2019
Messages
185
i appreciate it man. But dude cmon soft looksmaxes really do add up and if you pm me ur pics i can help try to make you better looking and recommend what you gotta do
i don't really feel comfortable sharing pics rn but ig once i clear my skin up a bit i could pm you chad
 
shibo

shibo

Erudite
Joined
Nov 27, 2018
Messages
1,135
i appreciate it man. But dude cmon soft looksmaxes really do add up and if you pm me ur pics i can help try to make you better looking and recommend what you gotta do
Get many kids as possible i say 50 SPREAD YOUR CHAD GENES FOR LOVE OF GOD CUM IN EVERY GIRL U FUCK SPREAD UR CHAD GENES WE TOO UGLY
 
Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,332
Fuck he's a handsome cunt,just nicolas if he's actually a virgin basement dweller,

Kinda hard to believe,he would get approached if he went and bought milk 10 times.
Am I on this level of handsome or not?
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
Get many kids as possible i say 50 SPREAD YOUR CHAD GENES FOR LOVE OF GOD CUM IN EVERY GIRL U FUCK SPREAD UR CHAD GENES WE TOO UGLY
i'm more than content with my gf. ngl i'm putting my kids on hgh and roids during puberty and forcing them to looksmax like i do
 
shibo

shibo

Erudite
Joined
Nov 27, 2018
Messages
1,135
i'm more than content with my gf. ngl i'm putting my kids on hgh and roids during puberty and forcing them to looksmax like i do
No dont put ur kids on roid wtf just teach them mewing from young age and correct posture never mouth breathe
 
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
Am I on this level of handsome or not?
No,youd know if you were as gl as him,even the way he takes the vid,he knows he's very gl,not that you're ugly but he mogs almost all users I've seen on this forum imo.

I can't really take him seriously that he's incel,you'd have success if you were nt,looksmaxxed a bit and approached,this nigga just gotta walk outside.
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
No,youd know if you were as gl as him,even the way he takes the vid,he knows he's very gl,not that you're ugly but he mogs almost all users I've seen on this forum imo.

I can't really take him seriously that he's incel,you'd have success if you were nt,looksmaxxed a bit and approached,this nigga just gotta walk outside.
he takes his videos like me. fully of narcissism. he knows he's gl

No dont put ur kids on roid wtf just teach them mewing from young age and correct posture never mouth breathe
i will only put them on hgh and roids if they are megaframecels
 
Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,332
No,youd know if you were as gl as him,even the way he takes the vid,he knows he's very gl,not that you're ugly but he mogs almost all users I've seen on this forum imo.

I can't really take him seriously that he's incel,you'd have success if you were nt,looksmaxxed a bit and approached,this nigga just gotta walk outside.
Ok so what do you rate him and what do you rate me?
 
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
he takes his videos like me. fully of narcissism. he knows he's gl


i will only put them on hgh and roids if they are megaframecels
Yeah no incel has that Much confidence.
 
RichardSpencel

RichardSpencel

Suck my mog
Joined
Oct 14, 2018
Messages
3,445
Ok so what do you rate him and what do you rate me?
I rate him pretty highly like 6.5-7
You 5
He says hes slightly autistic
"Awwww,does he have dah autism,poor Chad,I'll make him feel better."
"I also have autism"
"Shut up pajeet no one fucking asked u"
 
Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,332

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Ratings 4
A Ratings 74
InhibitedChad Ratings 44
Top