[OP] Rate Me Please

MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Not that bad looking. Average with enough sleep probably
Thank you for the feedback. Average is all I'm really interested in being. I'm a volcel so being able to pull multiple women at parties isn't the objective. I'm just concerned with making sure there are as few physical barriers for me when it comes to initiating normal LTRs.
 
Gudru

Gudru

2024
Joined
Dec 16, 2018
Messages
5,600
StormlitAqua

StormlitAqua

24 Year Old Virgin Male
Joined
Aug 11, 2018
Messages
467
Your only hope is your height. Sorry. By face alone, you are incel-tier. IDK how to utilize height as I am a manlet, but your face will be a stain on your ideal height no matter where you go.

My general rule is that incels must be white men under 6', so you have hope.
 
Pendejo

Pendejo

Banned
Joined
Apr 15, 2019
Messages
1,000
I'm new here and not familiar with the terminology yet, sorry. What do you mean? XD
Mog means being better looking than other, basically he was saying that you are better looking than him thus you mog him.
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Your only hope is your height. Sorry. By face alone, you are incel-tier. IDK how to utilize height as I am a manlet, but your face will be a stain on your ideal height no matter where you go.

My general rule is that incels must be white men under 6', so you have hope.
Pretty much as I expected, I always though of myself as a low-tier normie, maybe a scraping a 5 if you factor in my height and build. I'll try to make improvements where I can.
Mog means being better looking than other, basically he was saying that you are better looking than him thus you mog him.
Oh I see, thanks for the clarification.
 
ugly_man

ugly_man

Incel of Incels
Joined
Apr 9, 2019
Messages
164
David Gandy, Broderick Hunter, Sean O'Pry, Simon Nessman, Marlon Teixeira, Tyson Beckford...

All these guys are attractive


I am not coping lol, i look better than him, jfl at you calling him a chad, if Ryan Gosling is a chad then Edward Norton is a gigachad


Cope, there are a lot of good looking member in this forum that are way well above average


No way bro, you mog mog mog, your face structure and eye area are way better :love:

View attachment 75401
On a second look, i retract what i said about eye area tbh
Yeah I was about to say that is pretty depressing if I mog you. I'm disgusting. Heck I would look better if I was hit by a car
 
AspiringChad

AspiringChad

Norwood cemetary / AUTISM
Joined
Oct 30, 2018
Messages
1,471
Get festoon surgery
 
21YearoldFailed

21YearoldFailed

Amateur
Joined
Apr 25, 2019
Messages
386
Slightly below average or low tier normie tbh ngl bro.
I mean yiu have some bad flaws as already pointed out by the brahs here but you are not incel tier tbh you can a get a nerdy girl if you try hard enough.
Also change that haircut it does not suits your face shape and yeah dont mind the autists here too much.
You are slightly below average as of right now but can easily become average tbh.
Good luck look into morphs or ask some user to morph your pics for sugeriies etc.
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Yeah I was about to say that is pretty depressing if I mog you. I'm disgusting. Heck I would look better if I was hit by a car
Don't be so hard on yourself bro, you look fine IMO, I wouldn't even say you're unattractive, not amazing looking either but your looks shouldn't get in the way of meeting girls
 
Death

Death

Edgemaxxing
Joined
Jun 15, 2019
Messages
257
He's white and 6'2 he will go to high tier normie. He can probably already lay chinks and other ethnics currently tbh. And ye he has bad eye support too but the major problem is jaw and chin recession, also most expensive
Don't be so hard on yourself bro, you look fine IMO, I wouldn't even say you're unattractive, not amazing looking either but your looks shouldn't get in the way of meeting girls
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Slightly below average or low tier normie tbh ngl bro.
I mean yiu have some bad flaws as already pointed out by the brahs here but you are not incel tier tbh you can a get a nerdy girl if you try hard enough.
Also change that haircut it does not suits your face shape and yeah dont mind the autists here too much.
You are slightly below average as of right now but can easily become average tbh.
Good luck look into morphs or ask some user to morph your pics for sugeriies etc.
Thanks for the feedback, I pretty much agree with you, yeah. I have no aspirations or expectations of looking attractive, I'd be very happy to be considered average, and a nerdy girl would be more than satisfactory. I'm learning a lot here and puicking up on things that I might be able to change, and coming to terms with some of the stuff that I can't. Either way my goal was to gain awareness of my faults and I think I've accomplished that, so thanks for the help. The morphs are a decent indicator of problem areas, yes.
I generally don't mind the dickheads and autists. The comments telling me to give up and neck myself are a little disheartening but whatevs, I'll try to ignore them and glean what I can to improve.
 
Pendejo

Pendejo

Banned
Joined
Apr 15, 2019
Messages
1,000
Not bad brah ngl he looks alright in these pics.
What have you changed in his pics bro?
I lowered his hairline, fixed his eye bags, made his lower third wider and i made his eyebrows better. Now that i see the morph i think i should have made his philtrum shorter as well.
 
21YearoldFailed

21YearoldFailed

Amateur
Joined
Apr 25, 2019
Messages
386
Thanks for the feedback, I pretty much agree with you, yeah. I have no aspirations or expectations of looking attractive, I'd be very happy to be considered average, and a nerdy girl would be more than satisfactory. I'm learning a lot here and puicking up on things that I might be able to change, and coming to terms with some of the stuff that I can't. Either way my goal was to gain awareness of my faults and I think I've accomplished that, so thanks for the help. The morphs are a decent indicator of problem areas, yes.
I generally don't mind the dickheads and autists. The comments telling me to give up and neck myself are a little disheartening but whatevs, I'll try to ignore them and glean what I can to improve.
Yeah bro dont be so hard on you you got this tbh.
Also how old are you if you are a teenager maybe your features will change i know becuase i used to be butt ugly till 18 then suddenly puberty did its magic and now i am above average.
So yeah dont give up and try to.meet girls and you can get a gf if you try hard bro
I lowered his hairline, fixed his eye bags, made his lower third wider and i made his eyebrows better. Now that i see the morph i think i should have made his philtrum shorter as well.
Oh i see bro gud job then also he is only slightly below average and with one or two surgeries he can become average.
I will pm you some pics of mine tomorrow could you morph them for.me brah?Thinking of getting a jaw and chin implants to make my jaw wider?
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Yeah bro dont be so hard on you you got this tbh.
Also how old are you if you are a teenager maybe your features will change i know becuase i used to be butt ugly till 18 then suddenly puberty did its magic and now i am above average.
So yeah dont give up and try to.meet girls and you can get a gf if you try hard bro
Thanks man, that means a lot. I'm actually 26, lol, but I'm still kinda growing into my height since I grew from 5'9 to 6'2 in my early 20's, but on the other hand; I still can't grow facial hair, so I don't know wtf my hormones are doing.
Thankfully I'm not a mentalcel and have no issue talking to people so maybe I could find an asian girl or chubby girl to be with, I'm into that, haha.
Yeah bro dont be so hard on you you got this tbh.
Also how old are you if you are a teenager maybe your features will change i know becuase i used to be butt ugly till 18 then suddenly puberty did its magic and now i am above average.
So yeah dont give up and try to.meet girls and you can get a gf if you try hard bro

Oh i see bro gud job then also he is only slightly below average and with one or two surgeries he can become average.
I will pm you some pics of mine tomorrow could you morph them for.me brah?Thinking of getting a jaw and chin implants to make my jaw wider?
Fuck I still don't know how this quoting shit works, pardon my newfaggotry.
I'm actually 26, lol. I grew from 5'9 to 6'2 between 18 and 22 and my voice is deep as fuck but I've never been able to grow facial hair and apparently look like a teenager so I dunno what the fuck is up with my hormones, haha
Thanks for the kind words though, and the honesty. Maybe I can work my way up to normie-hood and find an asian girl or chubby girl to be with. I'm into that XD
 
Last edited:
elfmaxx

elfmaxx

Wizard
Joined
Jan 6, 2019
Messages
1,358
Not that bad jfl at these replies, a little bit better looking than me even ngl

You really couldn't have worse hair for your face type. You have a big forehead with a longish face, you need to have a fringe to shorten your face and bring it to closer to the golden ratio.
You have terrible eye bags, try sleeping more and consider using tretinoin to see if that helps, if not you need under eye fillers.
You have a recessed chin and a weak jawline, I have seen worse, but you would definitely benefit from implants.
You also just look weak... try building up your neck muscles.
 
ugly_man

ugly_man

Incel of Incels
Joined
Apr 9, 2019
Messages
164
Don't be so hard on yourself bro, you look fine IMO, I wouldn't even say you're unattractive, not amazing looking either but your looks shouldn't get in the way of meeting girls
Thanks but I know you're just being nice
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Thanks but I know you're just being nice
I have no reason to be. If you were as bad as you say you are then I just wouldn't have said anything. I try not to lie to people.
 
Madness

Madness

Aspie scientist
Joined
Aug 22, 2018
Messages
1,778
Get rid of the eye bags and lean max as much as possible while maintaining a good physique. Keep the hair its currently your only saviour along with height
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Not that bad jfl at these replies, a little bit better looking than me even ngl

You really couldn't have worse hair for your face type. You have a big forehead with a longish face, you need to have a fringe to shorten your face and bring it to closer to the golden ratio.
You have terrible eye bags, try sleeping more and consider using tretinoin to see if that helps, if not you need under eye fillers.
You have a recessed chin and a weak jawline, I have seen worse, but you would definitely benefit from implants.
You also just look weak... try building up your neck muscles.
Thanks for the pointers, nice and precise. Yeah my current haircut needs work obviously, but the hair itself isn't bad, not thinning or anything that a good cut and style couldn't fix imo. I'll get right on that. Any suggested styles that I could use to model off of when getting a haircut?
I'll look up tretinoin too, thanks, and sleep more. Much as I'd love a stronger jaw; surgery isn't really a consideration. I'll try jaw exercises and such and see if there's an improvement, otherwise I'll probably just try not to worry about it. I actually work out a shit-ton so that lastpart is surprising to me. I've never worked my neck out specifically but I guess I ought to, thanks for pointing it out.
Get rid of the eye bags and lean max as much as possible while maintaining a good physique. Keep the hair its currently your only saviour along with height
Really? You're the first person to say my hair looks decent. Everyone else thinks I should change it immediately, lol
 
elfmaxx

elfmaxx

Wizard
Joined
Jan 6, 2019
Messages
1,358
your hair IS receding and a better hairstyle can hide it and boost you like half a point
I see femoids with high hairlines like that all the time, are they receding? He's not receding, just low t.
 
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
Yes, go ahead.

You could try Minoxidil.
Minoxidil, got it, thank you. I hadn't heard of that before. I've tried biotin but it didn't seem to do much except make my head hair softer.
 
her

her

.renol efil laer dellipkcalB
Joined
Apr 13, 2019
Messages
1,008
Pendejo

Pendejo

Banned
Joined
Apr 15, 2019
Messages
1,000
There is a whole subreddit of people using it to grow beards, r/minoxbeards


I see femoids with high hairlines like that all the time, are they receding? He's not receding, just low t.
Maybe he have both lol
 
elfmaxx

elfmaxx

Wizard
Joined
Jan 6, 2019
Messages
1,358
get something like this:
78582



I've never worked my neck out specifically but I guess I ought to, thanks for pointing it out.
Neck training is huge, if you have big muscles but a weak neck you still look weak.
Maybe he have both lol
You are right to be honest, he does appear to be receding at the temples but it could be his natural hairline.
 
Last edited:
MutualObsession

MutualObsession

Trainee
Joined
Jul 10, 2019
Messages
50
There is a whole subreddit of people using it to grow beards, r/minoxbeards



Maybe he have both lol
Awesome, thank you. I don't think it's a T problem, since my height, voice and muscle-building ability are all fine or above average. I'll try that stuff though, thanks for the advice.
get something like this:
View attachment 78582



Neck training is huge, if you have big muscles but a weak neck you still look weak.

You are right to be honest, he does appear to be receding at the temples but it could be his natural hairline.
Thanks so much. I'll save that picture and use it as reference. I hadn't thought about neck training actually, I mostly just focus on arms, chest, abs and cardio. Thanks for pointing it out.
 
Gudru

Gudru

2024
Joined
Dec 16, 2018
Messages
5,600
Never had a GF or anything close, never asked anyone out and haven't been rejected so I have no clue where I stand in terms of looks. Every female I know says I look 'fine' or 'good' or 'nice' but I suspect that they're trying to spare my feelings or not being entirely truthful. I'd like some objective and honest assessments, maybe a 1-10 rating, if you please. I'm well-built and 6'2 by the way, in case that matters.
IT IS OVER GO ER ER BOYO
 
Gudru

Gudru

2024
Joined
Dec 16, 2018
Messages
5,600

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tomascat Ratings 15
I Ratings 12
L Ratings 50

Similar threads


Top