Recent cops

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
What have you bought recently to looksmax, why, and how much did it cost?

>1. Minoxidil
>to improve my eyebrows and possibly hair
>50 euro dollars for six months

>2. Crest whitening strips
>to make my teeth less disgusting
>35 euro dollars for fourteen strips

>3. Shoe lifts
>to reach 6'5 superhuman height
>5 euro renmenbis
 

Itss_BritneyBishh

Instructor
Joined
Sep 12, 2018
Messages
535
What have you bought recently to looksmax, why, and how much did it cost?

>1. Minoxidil
>to improve my eyebrows and possibly hair
>50 euro dollars for six months

>2. Crest whitening strips
>to make my teeth less disgusting
>35 euro dollars for fourteen strips

>3. Shoe lifts
>to reach 6'5 superhuman height
>5 euro renmenbis
Bro do these whitening strios work i looked into it and im quite intwresting. How long do they staybwhite
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
>3. Shoe lifts
>to reach 6'5 superhuman height
>5 euro renmenbis
kek people will know that you are frauding your height. I even notice when my 6'3friend wears 1 inch lifts. On some days I am taller than him and on some days he is taller, he is 100% wearing 1 inch lifts. I lost all the respect I had for him. What an insecure faggot he is
 
Last edited:

Wool

massive side framecel
Joined
Sep 14, 2018
Messages
1,110
kek people will know that you are frauding your height. I even notice when my 6'3friend wears 1 inch lifts. On some days I am taller than him and on some days he is taller, he is 100% wearing 1 inch lifts. He lost all the respect I had for him. What an insecure faggot he is
tbh good for your friend. taking a bold move most would be scared to take. Most people wouldnt notice.
 

Sizzurp

''GiF G0D''
Joined
Dec 14, 2018
Messages
2,444
Bro do these whitening strios work i looked into it and im quite intwresting. How long do they staybwhite
i have the strongest one you can buy, it works okay but not how i want it. There are better ways but to have it like proper you need a visit to your local dentist to have it whitened, to bad in your country peroxide is forbidden .
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
tbh good for your friend. taking a bold move most would be scared to take. Most people wouldnt notice.
He probably doesnt know that I noticed his frauding. If I would ask him about that or tell others that he is frauding his height he would come off as insecure by all and his status would be ruined.

Never wear lifts boyos
 

Itss_BritneyBishh

Instructor
Joined
Sep 12, 2018
Messages
535
i have the strongest one you can buy, it works okay but not how i want it. There are better ways but to have it like proper you need a visit to your local dentist to have it whitened, to bad in your country peroxide is forbidden .
Fuck i also wanted to buy the strongest one. But what do you mean with not how i want it? Are they still subhuman yellowish? If people would see youre teeth would they think eww gross yellow or hmm okay they kinda white? Do you have pictures? Also how long do they work? How doy you kniw where i live lol
 

bobs_pls

Master Time Waster
Joined
Jan 7, 2019
Messages
1,316
i have the strongest one you can buy, it works okay but not how i want it. There are better ways but to have it like proper you need a visit to your local dentist to have it whitened, to bad in your country peroxide is forbidden .
do you use them all the time or periodically every several months?
do you keep a "white" diet while using them?
 

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
He probably doesnt know that I noticed his frauding. If I would ask him about that or tell others that he is frauding his height he would come off as insecure by all and his status would be ruined.

Never wear lifts boyos
>6'3
>Already taller than 90% of men
>Insecure of his height

Doesn't make sense. I'm not insecure of my height. It's just a social experiment ; )
If someone asks I'll say a buddy of mine bought me the lifts as a joke.
 

Sizzurp

''GiF G0D''
Joined
Dec 14, 2018
Messages
2,444
Fuck i also wanted to buy the strongest one. But what do you mean with not how i want it? Are they still subhuman yellowish? If people would see youre teeth would they think eww gross yellow or hmm okay they kinda white? Do you have pictures? Also how long do they work? How doy you kniw where i live lol
My teeth are naturally pretty white, i want them really white like Firmino, my dentist questioned why i wanted to whiten my teeth she said they are already white i said i want them even more white i might take a pic later, And i mean with strips u can get them white but not as you expect them to be white they kinda refresh your teeth brighten them up a bit, i kinda stopped using them as they started to irritate they last for several months but you must finish the cure like 14 days everyday. I know allot m8 ;)
do you use them all the time or periodically every several months?
do you keep a "white" diet while using them?
I used them for like 4 days but need to use them for 10 they kinda irritated my teeth a bit, but i use them periodically as my teeth are decently white anyway, i dont need to use it that often, And yeah i dont drink stuff that makes it worse like coffee or cola etc i stay away from that stuff. the effect stays longer that way
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
>6'3
>Already taller than 90% of men
>Insecure of his height

Doesn't make sense. I'm not insecure of my height. It's just a social experiment ; )
If someone asks I'll say a buddy of mine bought me the lifts as a joke.
You are barely average at 6'2 in my university. You have to be 6'5 to be considered as tall

>If someone asks I'll say a buddy of mine bought me the lifts as a joke

lol
 

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
You are barely average at 6'2 in my university. You have to be 6'5 to be considered as tall
Okay. I'm 6'3 and I rarely see anyone taller than me in my university. I was the second tallest man of the company in the military. Bear in mind I live in Scandinavia where below 6 is legit short.
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
Okay. I'm 6'3 and I rarely see anyone taller than me in my university. I was the second tallest man of the company in the military. Bear in mind I live in Scandinavia where below 6 is legit short.
Lmao. I live in the netherlands and in the college, ppl are on avg 6'2.

College >>> Military in terms of genetic quality
 

androidcel

Zephir
Joined
Nov 18, 2018
Messages
6,206
Okay. I'm 6'3 and I rarely see anyone taller than me in my university. I was the second tallest man of the company in the military. Bear in mind I live in Scandinavia where below 6 is legit short.
Are you from Sweden?
 

chadisnow

Banned
Joined
Jan 10, 2019
Messages
414
He probably doesnt know that I noticed his frauding. If I would ask him about that or tell others that he is frauding his height he would come off as insecure by all and his status would be ruined.

Never wear lifts boyos
Bitch you're on a site about improving looks. You wouldn't be here if you weren't on the same mindset as him. Stfu you hypocrite ass bitch.
 

RedPilledStemcel

mandiblecel manlet
Joined
Dec 5, 2018
Messages
2,506
>Niacin
>like 5 bucks or something
>to try to get taller
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
Bitch you're on a site about improving looks. You wouldn't be here if you weren't on the same mindset as him. Stfu you hypocrite ass bitch.
You faggot. Frauding user were never liked in the PSL communities.Frauding is not looksmaxxing. You are fooling yourself my lil boyo
It's a good cope tho.

 

chadisnow

Banned
Joined
Jan 10, 2019
Messages
414
You faggot. Frauding user were never liked in the PSL communities.Frauding is not looksmaxxing. You are fooling yourself my lil boyo
It's a good cope tho.

What is growing a beard if you have a bad jaw? Growing out your hairline if it high? Again stfu hater ass bitch.
 

theropeking

"theropeking has the longest Midface" - Ryo Hazuki
Joined
Nov 24, 2018
Messages
1,579
What is growing a beard if you have a bad jaw? Growing out your hairline if it high? Again stfu hater ass bitch.
That's completely different to heightfrauding you retard.

You will have to take off your lifts one day and people will notice and wonder why you are shorter than usual. RIP respect hehe.

On the other hand you dont have to shave off your beard(weak jawline) nor you must shave off your head (hairline). It's a permanent solution and "sustainable".

E.g. makeup would be also frauding since you cant wear it all the time.

NVM I dont want to keep you away from coping/frauding. Do whatever you want but don't be delusional and think that you are looksmaxxing buddy boyo
 

RedPilledStemcel

mandiblecel manlet
Joined
Dec 5, 2018
Messages
2,506
You will have to take off your lifts one day and people will notice and wonder why you are shorter than usual. RIP respect hehe.
you can put your lifts in your socks and girls will only care about height when they can compare you to other people, i.e. social events
You are barely average at 6'2 in my university. You have to be 6'5 to be considered as tall
I seriously can't tell if people unironically claim the average height of their college is 6'2-3. Are you in a Dutch Basketball University or something. This should mean your college is full of 6'9 guys but I doubt this is the case.
 
Last edited:

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679
ive ordered a myobrace and spent money on a gym license
 

axedee

Amateur
Joined
Jan 18, 2019
Messages
349
What is growing a beard if you have a bad jaw? Growing out your hairline if it high? Again stfu hater ass bitch.
Beard is not frauding you imbecile, it's the natural default state of a man's face and you have to go out of your way to shave it (if anything shaving is frauding) and if beard is frauding so is head hair and bones...retard.
 

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
ive ordered a myobrace and spent money on a gym license
Looks interesting and hella expensive. I have a crooked front tooth I would like to get fixed. Just whitemaxxing teeth for now.
 

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679
Looks interesting and hella expensive. I have a crooked front tooth I would like to get fixed. Just whitemaxxing teeth for now.
i only brought it to help me mew lol. my teeth are perfectly fine.
 

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679

Psychonaut

๐Ÿ’ฌ Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,379
Recent cops

The coppers haven't come to my house in a while but they did to question me back in August or something like that. I was getting too much unwanted attention from some ugly inceltears users who reported me for some fucking edgy jokes.

But to answer the actual thread without the typo, my recent copes have been video games and I'm gonna force myself onto the treadmill soon so I can get lean.
 

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679
Naa. It's like make-up for men. How often do you take your shoes off outside anyway.

Lol. WTF. LINK LINK LINK.
i cant find it but prety much every myobrace i came across was around that price. look for one.
Naa. It's like make-up for men. How often do you take your shoes off outside anyway.
except makeup is socially acceptable whilst lifts is social crucifixion if people find out
 

Hunter

Daddy
Joined
Nov 29, 2018
Messages
1,679

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
yes, amazon
Merci, mon garcon.
lifts is social crucifixion if people find out
Lots of celebrities, politicians and ceos increase their height because they are blackpilled like us. Height = assumed status, power, wealth etc. and it's barely noticeable. I don't care what my friends think. I don't have to impress people who know me. I'm trying to impress people who don't.
yes, amazon
 

Attachments

Last edited:

bobs_pls

Master Time Waster
Joined
Jan 7, 2019
Messages
1,316
Naa. It's like makeup for men. How often do you take your shoes off outside anyway.
I take my shoes off in restaurants because me feets are hot (fuck low inhib boyos), but that's fine cause I'm sitting anyways
 

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
The contacts arrived. Gonna try them on tomorrow. Gotta buy the liquids and other important stuff first. The lifts are shipped from Chyna and will take an eternity. #shadetheory
Fraud1.JPG
 

normcore

Apprentice
Joined
Feb 4, 2019
Messages
220
kek people will know that you are frauding your height. I even notice when my 6'3friend wears 1 inch lifts. On some days I am taller than him and on some days he is taller, he is 100% wearing 1 inch lifts. I lost all the respect I had for him. What an insecure faggot he is

I think calling someone an insecure faggot for wearing 1 inch lifts are pretty rich from anyone in this forum xD
 

VST

Mentalcel Supremeโ„ข with Cheese
Joined
Aug 10, 2018
Messages
2,447
The contacts arrived. Gonna try them on tomorrow. Gotta buy the liquids and other important stuff first. The lifts are shipped from Chyna and will take an eternity. #shadetheory
View attachment 18035
Shit looks obvious af 99% of the time.
I hope you're prepared for getting called out on being insecure.
 

TurboAutist45

Iฬ“อซฬฅอ…ฬบtsอ‚อคฬฑฬ  อŠอคอฆฬ†ฬงฬณฬ ฬฅอ™อŽฬณอˆoฬ‰อ†ฬŒฬ€ฬขฬฑฬœฬณฬคgฬ‘ฬšอฎฬ€ฬณฬฆrอŠฬŽฬอ–ฬอ–e
Joined
Dec 21, 2018
Messages
1,941

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,768
>1. Minoxidil
>to improve my eyebrows and possibly hair
Dude just be really careful not to put it anywhere other than your eyebrows that you don't want hair to grow. That shit will grow hair on your forehead if you're not careful


Shoe lifts
>to reach 6'5 superhuman height
Same. Where do you get them at? I get them at tallmenshoes.com
 

VST

Mentalcel Supremeโ„ข with Cheese
Joined
Aug 10, 2018
Messages
2,447
Insecure of what?
Eye colour.
Wearing coloured contacts is no different than wearing makeup as a man.
Extremely feminine behaviour.

If you want to slay you need to be respected, and no one would respect a man that wears contacts.
All it takes is 1 person to notice that your eyes changed colour and call you out on it.
 

bobs_pls

Master Time Waster
Joined
Jan 7, 2019
Messages
1,316
Dude just be really careful not to put it anywhere other than your eyebrows that you don't want hair to grow. That shit will grow hair on your forehead if you're not careful
bro I got a question, maybe you know
I use minox on my norwood but it's like a daily limit for the substance... and I slightly exceed it cause it's hard to rub the shit in all places cause of my long hair...
and I wonder if I can use even more by treating my beard with it too... how do you think?
 

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,768
bro I got a question, maybe you know
I use minox on my norwood but it's like a daily limit for the substance... and I slightly exceed it cause it's hard to rub the shit in all places cause of my long hair...
and I wonder if I can use even more by treating my beard with it too... how do you think?
Usually warnings are only for soyboys and short old people with compromised immune systems. I would still use it with beard as well if you want
 

Bluepill

Sent from my iPhone
Joined
Jan 21, 2019
Messages
657
Same. Where do you get them at? I get them at tallmenshoes.com
Bought insoles from Aliexpress. Increasing my height for a social experiment. Now it's not the time to buy height increasing shoes. Thanks for the heads up (pun intended, obviously). ; )

All it takes is 1 person to notice that your eyes changed colour and call you out on it.
Naa. You got it all wrong, homie. Extremely feminine is to be afraid of being found out. It's up to you decide if you're going to let other people hurt you. Learn to love being under attack and you'll no longer suffer from social anxiety. If a bully punches you, ask his buddy to lend a hand because he looks tougher.

Tale of Sisyphus. Read it, cabron.
 
Last edited:

Psychonaut

๐Ÿ’ฌ Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,379
@Bluepill you've responded to everyone but me :trepidation:
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 1)

Top