[Shitpost] A game of life and dead

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
Choose the right spoiler or..die.

HOLY FUCKING SHIT YOU'RE CHAD:chad::chad::chad::chad::chad::chad::chad::chad::chad:. NICE JOB U LIL SHIT. LIFE HAS ASCENDED YOU TO CHAD:chad::chad::chad::chad:

Just kidding lmao. You're :incel::incel::incel: and :bluepill::bluepill::bluepill::bluepill:. Funny how you thought it was right. I played you. I dominated you. You'll never feel the same again.
i have mogged you. You're shit. You're even lower than my shit
 

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
5,781
:feelsping::feelsbadman::feelscry::feelsrope:
i chose the wrong spoiler
ngl tbh rope asap
 
Reactions: x69

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,027
:feelsping::feelsbadman::feelscry::feelsrope:
i chose the wrong spoiler
ngl tbh rope asap
Tbh it was unfair. I used superior psychology games ngl. 50% right or wrong but real chances are 99% tbh ngl
 

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Having chosen the right option right away masterrace here
 

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,768
FUCK
 

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,768
Your 200 IQ is outplayed by my 300 IQ. Don't feel bad. It happens to the best
damn dude you're right idk how to iq max
 

11gaijin

Escortcel
Joined
Aug 12, 2018
Messages
3,758
Chose chad tbh
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B OffTopic 3
HereForReasons OffTopic 1
B OffTopic 20

Similar threads


Top