[Blackpill] Teeth are cope

fobos

fobos

Ascend or die
Joined
Jan 27, 2019
Messages
4,351
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
 
R

Ropemaxing

Amateur
Joined
Sep 18, 2018
Messages
358
This guy is a chad with a chicken jaw? :(
 
Insomniac

Insomniac

ϟϟ A U T I S M ϟϟ
Joined
Nov 24, 2018
Messages
8,248
My teeth are one of my best features tbh. The only time I’ve ever been complimented by a foid was on my teeth.
 
ZyzzReincarnate

ZyzzReincarnate

Low-Inhib Autist
Joined
Sep 3, 2018
Messages
4,001
R

Ropemaxing

Amateur
Joined
Sep 18, 2018
Messages
358
He was subhuman on the 1st 2 pics you posted
 
NickGurr

NickGurr

200 ng/dl HIGH T BEAST
Joined
Mar 29, 2019
Messages
3,328
53969


if your teeth dont look like this just rot
 
Lil_KINJA

Lil_KINJA

Apprentice
Joined
Oct 19, 2018
Messages
286
I
My teeth are one of my best features tbh. The only time I’ve ever been complimented by a foid was on my teeth.
Based and samepilled. I heard freshman girls arguing whenever I'm gl or ugly, and one pointed out; "he's meh, but he has the prettiest smile". LIFEFUEL, tbh.
 
HorseFace

HorseFace

weak
Joined
Oct 1, 2018
Messages
3,214
He is not a Chad lol

Simply being a male model doesn’t make you a Chad

53971


53972
53973
53974


Lucky Blue Smith/Height

1.91 m


slayer in motion


Girls reaction

Dogshit IQ if you think he is not a Chad
 
Time Travel

Time Travel

thank u, next
Joined
Nov 19, 2018
Messages
1,983
I wish I had taken better care of my teeth when I was younger. They are yellow af now.
Smoking probably doesn't help either.
But yeah it would still be over if my teeth were white and shiny.
 
BrettyBoy

BrettyBoy

Real life wise incel.
Joined
Feb 21, 2019
Messages
1,214
Some of my teeth are fucked up so hoping girls don’t notice the fucked up teeth. Just gotta avoid smiling with mouth open and hope for the best.
 
fobos

fobos

Ascend or die
Joined
Jan 27, 2019
Messages
4,351
I wish I had taken better care of my teeth when I was younger. They are yellow af now.
Smoking probably doesn't help either.
But yeah it would still be over if my teeth were white and shiny.
Lol nigger just use crest for 5 days
 
TeemoNation

TeemoNation

Enthusiast
Joined
Apr 20, 2019
Messages
407
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
because he have strong harmony status hair max style max height max he is a birdcel look at his side
A
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
A
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
A
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
 
Swagwaffle

Swagwaffle

Perm Banned
Joined
Sep 9, 2018
Messages
4,189
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
haven't been opening my mouth since high school.
 
razerftw

razerftw

Amateur
Joined
May 11, 2019
Messages
370
I have big, straight, white teeth but still I look like a monster when smiling


Meanwhile Chad has shit teeth but still smile mogs me


NEVER OPEN YOUR MOUTH THEORY
you have narrow palate if you have similar smile

Fixed
54010
 
SikKunt

SikKunt

I am the übermensch
Joined
May 12, 2019
Messages
891
because he have strong harmony status hair max style max height max he is a birdcel look at his side
A

and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
A

and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
A

and it's all about occlusion Even you have crooked fucking teeth if you have nice occlusion your fine
Bruh why did you write the same shit 3 times
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top