Yo guys help me bang a girl

Uglyandfat

Uglyandfat

Zephir
Joined
Jan 24, 2020
Posts
3,637
Reputation
4,015
Time online
35d 2h 51m
No bruh I mog girls ( without fraud makeup ) into the dirt, legit only saw 1 or 2 girls IRL that are my looksmatch

This girl he posted is a " looksmatch " as in she is below me but good looking enough for me to be happy
do u post ur face here lowkey wanna see what a stacy looksmatch is
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
True makeup is big difference most girls are just as ugly as most guys i feel. Genetically speaking i prob mog the art girl quite hard without makeup she's compareable to a high tier becky who has makeup on facially speaking bcuz she has rly good body obv.
Ask her on snap if she wears makeup
 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

She said "Do you love me" i told her only virgins.
Joined
Jan 5, 2020
Posts
29,155
Reputation
46,106
Time online
153d 15h 2m
Ask her on snap if she wears makeup
She does i fucked her without makeup bcuz we were going to sleep so she took it off, She doesnt normally use a lot though just like shit that makes skin look better tbh.
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
Bump. No more arvid brags
 
Chadlite Rutherford

Chadlite Rutherford

Zephir
Joined
Jul 30, 2019
Posts
3,742
Reputation
9,996
Time online
78d 13h 55m
Bump. No more arvid brags
Its prob near impossible to get laid for a guy your age every girl has social media

Unless you have super high PSL or very tall height, girls will just go for Chads

Only chance is dating really low PSL girls
 
portuguesecel

portuguesecel

Ascending to 8 PSL
Joined
Dec 17, 2020
Posts
1,924
Reputation
2,376
Time online
32d 13h 54m
nothing, its non existent just like fosters home, he made this whole shit story up w his dumb light bulb hed
Heyyyyyyy welcome back man
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
Its prob near impossible to get laid for a guy your age every girl has social media

Unless you have super high PSL or very tall height, girls will just go for Chads

Only chance is dating really low PSL girls
Brutal
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
nothing, its non existent just like fosters home, he made this whole shit story up w his dumb light bulb hed
Missed u btw goet

We came back at same time
 
Chadlite Rutherford

Chadlite Rutherford

Zephir
Joined
Jul 30, 2019
Posts
3,742
Reputation
9,996
Time online
78d 13h 55m
like 5.5 idk she's rly hot idk how to rate her tbh
I would be more than happy to date a girl like that lookswise, but idk her personality I would know instantly if she was long term material,
( 95% shes not cause Jew Feminism )
 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

She said "Do you love me" i told her only virgins.
Joined
Jan 5, 2020
Posts
29,155
Reputation
46,106
Time online
153d 15h 2m
I would be more than happy to date a girl like that lookswise, but idk her personality I would know instantly if she was long term material,
( 95% shes not cause Jew Feminism )
She's actually much more based than i thought and she makes fun of her art classmates and calls them weirdos and says she's ashamed to be associated with them.
 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

She said "Do you love me" i told her only virgins.
Joined
Jan 5, 2020
Posts
29,155
Reputation
46,106
Time online
153d 15h 2m
Le based trad foid doesnt exist tbh

Mocking incel is actualy a bad thing tbh
Tbh she's extremely lookist and makes fun of how ugly people in her class is while calling me a 10 jfl but since i'm based i called her a 4
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
they do it for attention/money/cuz chad is
Yeah no you really are underestimating how based I mean by based, please give me an example of what you would expect her to say.
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
"nuck figgers lol"
I mean to list some of the views of was hatred for promiscuity/degeneracy, found gay people gross, not really hatred for people of other races but did not want them in the country, genuinely believed in gender roles, anti-Semitic because jews are strangely enough at the top of 99% of influential industries, did not wear a single drop of makeup, blackpilled af when it came to looks I mean the list just goes on.

More extreme than some people on here and I honestly doubt there are chads with views like this are common and it would be a bit stupid if she was doing this attention given she was already gorgeous. Albeit those views are a plus in my eyes now lmao.
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
I mean to list some of the views of was hatred for promiscuity/degeneracy, found gay people gross, not really hatred for people of other races but did not want them in the country, genuinely believed in gender roles, anti-Semitic because jews are strangely enough at the top of 99% of influential industries, did not wear a single drop of makeup, blackpilled af when it came to looks I mean the list just goes on.

More extreme than some people on here and I honestly doubt there are chads with views like this are common and it would be a bit stupid if she was doing this attention given she was already gorgeous. Albeit those views are a plus in my eyes now lmao.
she still does hate the incels

i dont understand hows it based to hate ethnics, they are literally pathetic, its like saying i will beat up women
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
she still does hate the incels

i dont understand hows it based to hate ethnics, they are literally pathetic, its like saying i will beat up women
hating foids > hating ethnics by far
 
Proex

Proex

‏‏‎ ‎
Joined
May 1, 2020
Posts
15,045
Reputation
33,411
Time online
113d 21h 50m
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
she still does hate the incels

i dont understand hows it based to hate ethnics, they are literally pathetic, its like saying i will beat up women
Not really though, she didn't hate the incels jfc.

Lmao I mean talk to 99% of the population and just watch how well that opinion would go down lmao.
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
Not really though, she didn't hate the incels jfc.

Lmao I mean talk to 99% of the population and just watch how well that opinion would go down lmao.
99% of the population loves foids, lgbt, that shit, who cares?

Girls hating ethnics is not based, its biological preference

How can she hate ethnics and not hate incels? They're very similar
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
99% of the population loves foids, lgbt, that shit, who cares?

Girls hating ethnics is not based, its biological preference

How can she hate ethnics and not hate incels? They're very similar
Imo it just sounds like on the lgbt and looks shit she was acting cuz she wants to fuck u

And on the ethnics she hates ethnics, which is 90% girls
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
99% of the population loves foids, lgbt, that shit, who cares?

Girls hating ethnics is not based, its biological preference

How can she hate ethnics and not hate incels? They're very similar
Yes mention you dislike the way either one of them is acting and you will get backlash to the nth degree.

The view behind hating them however wasn't just "oh they are ugly hehe", much more based in the reality of the fact they cannot assimilate within western society correctly and they are not our problem, we should be focusing on fixing our own issues for our own people and not try and fix other issues by importing people into the country.

Not particularly, one is upset they cannot get laid the other acts like a bunch of apes.
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
Imo it just sounds like on the lgbt and looks shit she was acting cuz she wants to fuck u

And on the ethnics she hates ethnics, which is 90% girls
That would be some 4d chess if that was the case because she was the one convincing me on certain issues because I was incredibly liberal before and now I am significantly more right leaning and auth
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
Yes mention you dislike the way either one of them is acting and you will get backlash to the nth degree.

The view behind hating them however wasn't just "oh they are ugly hehe", much more based in the reality of the fact they cannot assimilate within western society correctly and they are not our problem, we should be focusing on fixing our own issues for our own people and not try and fix other issues by importing people into the country.

Not particularly, one is upset they cannot get laid the other acts like a bunch of apes.
Do you think girl cares if people act like apes?

Well, true, but both (white) incels and ethnics are ugly, and that's the reason why girls hate them

Obviously that reasoning is true, but she doesn't actually care about that. It's like the napoleon complex thing for short dudes
 
youngmaxxing

youngmaxxing

The REAL Proex
Joined
Jun 16, 2020
Posts
13,468
Reputation
22,375
Time online
62d 6h 28m
That would be some 4d chess if that was the case because she was the one convincing me on certain issues because I was incredibly liberal before and now I am significantly more right leaning and auth
Honestly I just dont buy the whole trad foid thing
 
SendMePicsToRate

SendMePicsToRate

mogs to the cretaceous period and back
Joined
Jan 22, 2021
Posts
3,515
Reputation
2,977
Time online
14d 6h 46m
Honestly I just dont buy the whole trad foid thing
That is fair enough, I am stating that there are chances of it being the case (legitimately) but it is more likely to stumble across a pot of gold and a billion dollar suitcase or some shit.
 
B

BIGDICCJIM

I have the biggest penis in the world
Joined
Jul 2, 2019
Posts
14,252
Reputation
19,994
Time online
99d 16h 44m
What type of girl?
 

Similar threads

S
Replies
26
Views
372
warpsociety
warpsociety
F
Replies
23
Views
313
franco ongaro
F
S
Replies
46
Views
551
jesuischriste
jesuischriste
YoungJohnnyDepp
Replies
33
Views
544
grimy
grimy

Users who are viewing this thread

Top