Ist das Rizz?

GnomePilledSigma

GnomePilledSigma

Snusgod
Joined
Mar 1, 2023
Posts
818
Reputation
701
1000020018

Kontext: Ich habe geschrieben das Elliot rodger mein Held ist hahahahah

Aber die schlampe kann eh nuchts machen bei denn bullen
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 14693, Acromegaly_Chad, med and 2 others
Nein
 
  • JFL
  • +1
Reactions: med and Fiqh
kys, danke.
 
Ja lass sie ihre Zeit verschwenden
 
jfl das ist rizz in den elendsviertel von dharavi.
IMG 5161

OVER wenn du sie nicht fragst ob sie roblox spielt
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 62070, chadmanlet04 and ifyouwannabemylover
Kontext? Bewundere den Autismus tbh
Ich habe weiter mit ihr gechattet, weil es mich auch gewundert hat, warum sie mich angeschrieben hat. Am Ende stellte sich heraus, dass sie mir einfach nur so nen Kurs verkaufen wollte. Wenn du sub HTN bist denk also garnicht dran eine Frau zurückzuschreiben.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: ifyouwannabemylover, raumDEuter and Acromegaly_Chad
Alle Deutsche hier sind einfach behindert.
 
Ich habe weiter mit ihr gechattet, weil es mich auch gewundert hat, warum sie mich angeschrieben hat. Am Ende stellte sich heraus, dass sie mir einfach nur so nen Kurs verkaufen wollte. Wenn du sub HTN bist denk also garnicht dran eine Frau zurückzuschreiben.
jfl
 
digga bist du 14
 
Wil schwizer fütz zu de hypergamste fraue uf de ganze welt zähle
übertriebs schwiiz isch nödmal so blackpilled wie du denksch. usa das land wo du geomaxxe wetsch isch vieeeel schlimmer
 
übertriebs schwiiz isch nödmal so blackpilled wie du denksch. usa das land wo du geomaxxe wetsch isch vieeeel schlimmer
hmm und wieso ha ich denn dört innert 5 täg GF gfunde und do innert 23 johr nit?
High quality gf wo monogami beziehig will und nur innerhalb vo beziehig sex ha möcht
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 32196 and med
ka ich chume vom ne loch wos nur buure fütz und neureiche het. Und bin kei sex-haver
Ah ja dört isches vll chli anders aber kumm mol uf basel oder züri isch recht schlimm do
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 32196 and med
hmm und wieso ha ich denn dört innert 5 täg GF gfunde und do innert 23 johr nit?
High quality gf wo monogami beziehig will und nur innerhalb vo beziehig sex ha möcht
denn bisch du either chad oder hesch extrem glück gha
 
  • +1
Reactions: med
Digge ich ha in new york innert 5 täg 73 matches kha nix glück
ja denn bisch du safe chad de ide schwiiz mentalcel gsi isch aber i de usa irgendwie ultra nt gworde isch
 
ja denn bisch du safe chad de ide schwiiz mentalcel gsi isch aber i de usa irgendwie ultra nt gworde isch
Ne ich be hardcore recessed aber height (1.94m) carried und ich ha halt echt gueti fötteli verwendet.

Glaub mir schwiz isch impossible mode für dating und d fraue in de USA sind au so viel femininer und charakterlich lieber als die wo do hesch
 
  • Woah
Reactions: med
Ne ich be hardcore recessed aber height (1.94m) carried und ich ha halt echt gueti fötteli verwendet.

Glaub mir schwiz isch impossible mode für dating und d fraue in de USA sind au so viel femininer und charakterlich lieber als die wo do hesch
Es isch e eurocuck meme dass USA derart degeneriert und kaputt seige mi idruck isch dass es do im durchschnitt viel schlimmer isch
 
  • +1
Reactions: med
Es isch e eurocuck meme dass USA derart degeneriert und kaputt seige mi idruck isch dass es do im durchschnitt viel schlimmer isch
isch es mit 1.68 over ide schwiz
 
Ne ich be hardcore recessed aber height (1.94m) carried und ich ha halt echt gueti fötteli verwendet.

Glaub mir schwiz isch impossible mode für dating und d fraue in de USA sind au so viel femininer und charakterlich lieber als die wo do hesch
ich date grad so en high mtb femcel und sie isch immerno jungfrau. bi dir sind halt würkli die schlimmste frau gspawnt. villicht isch basel eif ultra blackpilled wer weiss.
 
ich date grad so en high mtb femcel und sie isch immerno jungfrau. bi dir sind halt würkli die schlimmste frau gspawnt. villicht isch basel eif ultra blackpilled wer weiss.
Mirin ja basel isch es drecksloch gworde früener isches no e schöni stadt gsi aber sit mir das linksversiffte dreckspack in dr regierig hän do und s kleibasel zur bronx verlotteret schäm ich mi nur no us dem kanton z cho
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 32196 and med
Nein stefan
 
kys wenn du dafür bist dass hier minderjährige unterwegs sind
dummer hs
hä wer hat dir im müsli geschissen du dummer bastard wann hab ich das gesagt du hurensohn
 
hä wer hat dir im müsli geschissen du dummer bastard wann hab ich das gesagt du hurensohn
was kommst du mir dann mit "boah bist du cool" du spasti
 
was kommst du mir dann mit "boah bist du cool" du spasti
weil ich weiss dass du hurensohn dann sauer wirst bei so nem kommentar
hat scheinbar funktioniert du manyak
 
weil ich weiss dass du hurensohn dann sauer wirst bei so nem kommentar
hat scheinbar funktioniert du manyak
37675   SoyBooru 1
geh fortnite spielen du kleiner pisser
 
  • +1
Reactions: Deleted member 32196
  • WTF
Reactions: GnomePilledSigma
hmm und wieso ha ich denn dört innert 5 täg GF gfunde und do innert 23 johr nit?
High quality gf wo monogami beziehig will und nur innerhalb vo beziehig sex ha möcht
Vermischung aus incel lingo psl lingo und Schweizer deutsch ist mein neues Highlight
 
  • JFL
Reactions: med, Seilmaximierender and GnomePilledSigma
Bewundere deine niedrige Inhibition
 
Er kommt aus Basel und heult dann rum.
Einfach nur lol. Basel ist das Berlin der Schweiz :lul:
 

Similar threads

med
Replies
15
Views
467
einzigartig
einzigartig
B
Replies
4
Views
262
Germania
Germania
med
Replies
16
Views
535
future_darktriad000
future_darktriad000
The Grinch
Replies
6
Views
322
Deleted member 14693
D

Users who are viewing this thread

Back
Top