Soo i watched 86 episodes of boruto hoping it will be anyhow like Naruto

mybrainabusesme

mybrainabusesme

Banned
Joined
Nov 21, 2018
Messages
1,022
And none of episodes interested me



They all are so bad

shipppuuden and naruto were perfect,emotions, fights, great story, and training and shit




boruto is fake bs af. no real fights. no real characters. all characters are boring, and basically copies of their parents.
whole plot is so unconnected, it means characters dont progress, and have no reason and no aim
 
11gaijin

11gaijin

Escortcel
Joined
Aug 12, 2018
Messages
3,759
You should watch some non anime tv series
 
mybrainabusesme

mybrainabusesme

Banned
Joined
Nov 21, 2018
Messages
1,022
one piece > naruto
srsly
one piece was very good but somewhere it became total boring shit. idk man.

till luffy got in prison it was great anime, after that it became boring and shitty.

also new graphics in one piece are shitty imo. it makes characters look like they are plastic.

also it doesnt grab me at all.


zoro fights were always cool, but hes not even attacking big mama. tbh there was no episode with him for a while


all characters newly introduced are somewhat pathetic and uninteresting, both enemies and alies.

maybe its the graphics etc.
 
I

Imonlyhere

Apprentice
Joined
Oct 20, 2018
Messages
289
wont argue if you get nothing out of it that’s the end of the story
most legit reason to drop something
I actually still enjoy it a lot

boku no hero academia is also nice if you’re into shonen
 
mybrainabusesme

mybrainabusesme

Banned
Joined
Nov 21, 2018
Messages
1,022
wont argue if you get nothing out of it that’s the end of the story
most legit reason to drop something
I actually still enjoy it a lot

boku no hero academia is also nice if you’re into shonen
boku was okay

boruto, faily tail and one piece got so shitty man. i loved naruto fairy tail and one piece, but somehow their creators managed to fuck it up

i skip fights cause they are boring, lol

luffy vs katakuri - boooring
fairy tail first season and colliseum fights were ok, after that nothing
 
I

Imonlyhere

Apprentice
Joined
Oct 20, 2018
Messages
289
yeah the op anime is really put into lenght i do not follow this since dressrosa anymore
as for fairy tail I found it to be too basic without any appeal to me.
Especially with a lot of alternatives that are more to my liking (deadly sins for instance) but there is really no shonen shortage
 
UndercovrNormie

UndercovrNormie

Unjustified Napoleon Complex
Joined
Aug 16, 2018
Messages
1,531
naruto became shit after they "killed" off chadara with that massive asspull
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top