Meu marido é moderador de incels e realmente pensa que é um trabalho

Deleted member 6403

Deleted member 6403

Made It Out The Hood
Joined
Apr 14, 2020
Posts
56,272
Reputation
96,564
meu marido se recusa a procurar emprego, embora eu ache que seria bom para ele (e poderíamos usar a renda adicional), mas ele apenas diz que está “com muito trabalho”.

Isso monitorando esses estúpidos incels. E toda vez que toco no assunto, ele afirma que está fazendo trabalho não remunerado, semelhante ao de uma dona de casa. Mas ele não limpa, nem cozinha, nem faz nada do jeito que costumava fazer. Ele apenas monitora incels estúpidos. Eu não sei o que fazer.

Às vezes, quero deixá-lo porque acredito que talvez não consiga alcançá-lo.
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 9670, Tropical Tyrone and gamma
I don't speak spanish, sorry
 
El mathew éffecto
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 6403
meu marido se recusa a procurar emprego, embora eu ache que seria bom para ele (e poderíamos usar a renda adicional), mas ele apenas diz que está “com muito trabalho”.

Isso monitorando esses estúpidos incels. E toda vez que toco no assunto, ele afirma que está fazendo trabalho não remunerado, semelhante ao de uma dona de casa. Mas ele não limpa, nem cozinha, nem faz nada do jeito que costumava fazer. Ele apenas monitora incels estúpidos. Eu não sei o que fazer.

Às vezes, quero deixá-lo porque acredito que talvez não consiga alcançá-lo.
why are you talking in portuguese, you speak spanish you beaner:ogre:
I don't speak spanish, sorry
Portuguese boyo
 
  • WTF
  • +1
Reactions: RetardSubhuman and Deleted member 6403
I don't speak spanish sorry


my husband refuses to look for a job, although I think it would be good for him (and we could use the additional income), but he just says he's "too much work".

That's tracking those stupid incels. And every time I bring it up, he says he's doing unpaid work, similar to that of a housewife. But he doesn't clean or cook or do anything the way he used to. It just monitors stupid incels. I do not know what to do.

Sometimes I want to leave him because I believe I might not be able to reach him.
 
  • JFL
Reactions: RetardSubhuman
"Autista do caralho"

Portuguesecel about Bruno's video
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Toth's thot, Deleted member 9670 and Deleted member 6403

Similar threads

N
Replies
10
Views
292
Angutoid
Angutoid
Lygodactylus
Replies
4
Views
288
Ritalincel
Ritalincel
Deleted member 6403
Replies
1
Views
317
Ritalincel
Ritalincel

Users who are viewing this thread

Back
Top