[Blackpill] This 6'3 chad lives next door with my oneitis

  • Thread starter blackopstruecel
  • Start date
blackopstruecel

blackopstruecel

Cursed Oneitiscel
Joined
Aug 25, 2018
Messages
5,096


Basketball champion and studies math. He is "friends" with her aunt and sister. It wouldn't be farfetched to assume that he fucked too. I bet they are fuck buddies and they fuck each other when they need a break from their relationship. Absolute rope fuel.
 
ZyzzReincarnate

ZyzzReincarnate

Low-Inhib Autist
Joined
Sep 3, 2018
Messages
4,255
this dude looks like a fcking ogre lmfao
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,025
@blackopstruecel

You're posting so much personality theories tbh that I don't even understand how you can believe it's looks.
You're deluding yourself so much lmao
 
blackopstruecel

blackopstruecel

Cursed Oneitiscel
Joined
Aug 25, 2018
Messages
5,096
@blackopstruecel

You're posting so much personality theories tbh that I don't even understand how you can believe it's looks.
You're deluding yourself so much lmao
He is 6'3. 6'3. He is a giant and he has a pretty face while I look like an ogre
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,025
He is 6'3. 6'3. He is a giant and he has a pretty face while I look like an ogre
If he has a pretty face you must be deformed to hell and back.

Ive seen ur pics and they aren't bad. You look way better than this guy
 
blackopstruecel

blackopstruecel

Cursed Oneitiscel
Joined
Aug 25, 2018
Messages
5,096
If he has a pretty face you must be deformed to hell and back.

Ive seen ur pics and they aren't bad. You look way better than this guy
He mogs me to hell and back. I'm literally nothing next to him
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
@blackopstruecel I was expecting pics of me. I'm very disappointed that you posted some ugly ogre with eyes that look left and right at the same time instead of me
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,025
@blackopstruecel I was expecting pics of me. I'm very disappointed that you posted some ugly ogre with eyes that look left and right at the same time instead of me
I instantlt thought of you as well
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,025
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
You'll get the foreigner halo as well. You'd probably slay here
If the guy in OP seriously is a Chad over there I would probably be sexually assaulted as soon as I got off the plane
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
8,278
If the guy in OP seriously is a Chad over there I would probably be sexually assaulted as soon as I got off the plane
You are so beautiful I am actually jealous of your girlfriend ngl... you are my oneitis now .. :feelscry: becoming the next blackopstruecel slowly ngl tbh rly ngl
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
You are so beautiful I am actually jealous of your girlfriend ngl... you are my oneitis now .. :feelscry: becoming the next blackopstruecel slowly ngl tbh rly ngl
There's actually this gay dude who keeps telling me he's jealous of my girlfriend. I think I am his oneitis bro wtf do I do srs
 
future chadlite

future chadlite

tale anal
Joined
Oct 9, 2018
Messages
3,440
jfl if that cuck is chad
 
Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,339
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
16,998
He's like 5'4 and I have deeply disturbing thoughts of punting him like a football and GTFO out the cafeteria
Holy shit I remember this kid
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top