[Serious] What's the average age or age of Peeps on this forum?

Littleboy

Littleboy

Apprentice
Joined
Aug 11, 2018
Messages
222
I'm 32. I highly suspect the Romance side of things is permanently over for good. Agecel here.

What's your age if I may ask? Not sure if this thread has been done before or not.
 
Ledgemund

Ledgemund

Physiognomist
Joined
Aug 12, 2018
Messages
295
23, ascended a couple weeks after my birthday.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Messages
2,964
Around 18
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,025
Nearly 19
 
Jaded

Jaded

Zephir
Joined
Aug 17, 2018
Messages
2,229
17, there’s a lot of teens here tbh.
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,026
17.1
 
jefferson

jefferson

Mod
Joined
Aug 12, 2018
Messages
2,783
i'll be 20 in october
 
Madness

Madness

Aspie scientist
Joined
Aug 22, 2018
Messages
1,685
13
 
dontgoLAXb4UMAXx

dontgoLAXb4UMAXx

islandcel
Joined
Aug 14, 2018
Messages
659
nearly 18
 
RopeAllFemales

RopeAllFemales

Banned
Joined
Sep 5, 2018
Messages
309
Only teens here JFL.
 
dontgoLAXb4UMAXx

dontgoLAXb4UMAXx

islandcel
Joined
Aug 14, 2018
Messages
659
StormlitAqua

StormlitAqua

24 Year Old Virgin Male
Joined
Aug 11, 2018
Messages
453
I'm 23 and incel. IDK why I'm here because I really only believe in looksmaxing to a certain extent, but I'm a regular user of Incels.me and this has a large crossover.

Only teens here JFL.
I have a theory that mods made this place to keep kidcels in a containment zone but I have no evidence to prove that.
 
11gaijin

11gaijin

Escortcel
Joined
Aug 12, 2018
Messages
3,746
24-25
 
Littleboy

Littleboy

Apprentice
Joined
Aug 11, 2018
Messages
222
Wow. I'm probably the oldest on here then.
 
Sparrow's Song

Sparrow's Song

Stat Maxxing Brahmacharyacel
Joined
Aug 24, 2018
Messages
29
24, I need $20,000 worth of surgery to become human looking. By the time I've gotten the surgeries, I will be late 20s, early 30s and it will be too late. If you need more than one plastic surgery and you're in you're mid 20s and poor, consider suicidemaxxing because by the time you looksmax, you'll be too old to experience love anyway.
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,026
they dont have a chance. You will barely change after 16. beardmaxxing might be the only maxing for them
Your face will change your whole life. Jaw, Chin, Brow bones will start growing more from 18-20.
I'm 23 and incel. IDK why I'm here because I really only believe in looksmaxing to a certain extent, but I'm a regular user of Incels.me and this has a large crossover.


I have a theory that mods made this place to keep kidcels in a containment zone but I have no evidence to prove that.
A better theory would be to seperate the people who had hope and those who have not.
 
Last edited:
RopeAllFemales

RopeAllFemales

Banned
Joined
Sep 5, 2018
Messages
309
Your face will change your whole life. Jaw, Chin, Brow bones will start growing more from 18-20.


A better theory would be to seperate the people who had hope and those who have not.
funny that every gl guy was also gl when they were teens. You will only change with surgerys, but thats it.
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,026
funny that every gl guy was also gl when they were teens. You will only change with surgerys, but thats it.
You sound too desperate and you dare talk to me like that. Go back to incels.me subhuman. I am too good 4 you.
Disgust.jpg
you dare even talk to me lmao.
Thanks for the compliment btw.
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
7,675
You sound too desperate and you dare talk to me like that. Go back to incels.me subhuman. I am too good 4 you.
View attachment 499 you dare even talk to me lmao.
Thanks for the compliment btw.
ngl he got you there big time.. @RopeAllFemales cucked us all with his shitposting tbh..such a cuck he better :feelsrope:
 
TakaRyo

TakaRyo

Professional
Joined
Sep 8, 2018
Messages
937
I'm 16, almost 17, and the only thing keeping me alive is the fact I'm a good height (6'1). If I was any shorter I would rope.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Similar threads


Top