[Motivation] All you need is a six pack and you'll get girls. Girls love six packs

Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,332
Screenshot_2019-02-10-14-09-22~2.png
 
bobs_pls

bobs_pls

Master Time Waster
Joined
Jan 7, 2019
Messages
1,308
don't forget the pussy-magnet-stach
 
Bluepill

Bluepill

김정은
Joined
Jan 21, 2019
Messages
1,509
Proof: This is the reason he will get lots of attention from females. He also has status from being a model that helps too.
Would look better if he had a bigger neck.
Would look better if he had a bigger neck. Contacts wouldn't hurt.
 
Mansnob

Mansnob

Elementalist
Joined
Jan 9, 2019
Messages
832
Ok but most guys don't walk around the street shirtless, and if you do have abs, taking your shirt off in front of strangers won't always get you a positive reaction.
 
Sc22

Sc22

Banned
Joined
Nov 14, 2018
Messages
1,612
Ok but most guys don't walk around the street shirtless, and if you do have abs, taking your shirt off in front of strangers won't always get you a positive reaction.
If you see a hot girl you should take off your shirt to show off your masculinity aka muscles. LEgit seen people during the summer run abs game just walking around when it's hot outside as an exuse to take the shirt off or take a run and girls love it. If that guy in my topic ran on my streets he'd have pussy thrown at him regularly.
 
Mansnob

Mansnob

Elementalist
Joined
Jan 9, 2019
Messages
832
If you see a hot girl you should take off your shirt to show off your masculinity aka muscles. LEgit seen people during the summer run abs game just walking around when it's hot outside as an exuse to take the shirt off or take a run and girls love it. If that guy in my topic ran on my streets he'd have pussy thrown at him regularly.
That's not how real life works but okay
 
bobs_pls

bobs_pls

Master Time Waster
Joined
Jan 7, 2019
Messages
1,308
well, abs help on tinder tbh
(when it's not a selfie where you show them)
 
Psychonaut

Psychonaut

? Renaissance Toast lol
Joined
Dec 4, 2018
Messages
8,332
TurboAutist45

TurboAutist45

I̥̺̓ͫͅts̱̠͂ͤ ̧̳̠̥͙͎̳͈͊ͤͦ̆ỏ̢̱̜̳̤͆̌̀g̳̦̑ͮ̀̚r̝͖̝͖͊̎e
Joined
Dec 21, 2018
Messages
1,937
How can girls not want a mustache ride from this prime male being
 
badromance

badromance

Banned
Joined
Sep 16, 2018
Messages
5,340
cope
 
badromance

badromance

Banned
Joined
Sep 16, 2018
Messages
5,340
dogtown

dogtown

virgin
Joined
Oct 21, 2018
Messages
7,324
Ok but most guys don't walk around the street shirtless, and if you do have abs, taking your shirt off in front of strangers won't always get you a positive reaction.
He’s trolling...
 
DarknLost

DarknLost

Temp. Banned
Joined
Jan 19, 2019
Messages
5,368
Sc22

Sc22

Banned
Joined
Nov 14, 2018
Messages
1,612
Getting abs is ez as shit I got better abs than this shit stain dosent get me any more pussy
do you run no shirt game? if no you are volcel. guy in topic get pussy cause no shirt and 6 pack
 
S

sogwigy

Amateur
Joined
Jan 6, 2019
Messages
319
do you run no shirt game? if no you are volcel. guy in topic get pussy cause no shirt and 6 pack
How the fuck do I run that I’m an engineering student in shitty cold midwestern weather tho
 
Swagwaffle

Swagwaffle

On My Final Attempt To Ascend
Joined
Sep 9, 2018
Messages
4,980
It’s over for currycels
 

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
FaceandHFD OffTopic 11
M OffTopic 7
D OffTopic 3
Top