Looksmax do i have a chance at being normie

LiamSky

LiamSky

High Sex Appeal and Aesthetics-->amazing life
Joined
Aug 1, 2019
Posts
851
Reputation
545
Time online
15d 3h 3m
fucking cope my ceiling is mid tier normie due to ethnic
There are ethnic Chadlites you coping fuck.
You'll get easy your ethnic foids, white foids is dependable
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
gum is fine and the fastest way, get spearmint on amazing.
ill buy a pack now and have some chicken breast today thanks for the advice brother
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
SPFromNY914

SPFromNY914

Wizard
Joined
Jul 1, 2020
Posts
1,209
Reputation
796
Time online
9d 18h 42m
do i think i should get jaw filler and lip reduction
Don't get Lip reduction🤦🏽‍♂️. Despite what these mfs say, full lips are a Halo, girls like that shit
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
bs tbh


now post a non potato quality pic please, figure st out
ill do it at night, the lighting on my desk (where i place my phone to take far away pic) is shitty rn
 
abmonger

abmonger

2/10 trucel confirmed
Joined
Apr 25, 2020
Posts
7,743
Reputation
13,653
Time online
80d 2h 26m
cope im psl 3.5 atm, but do you think i can ascend to psl 4 with rhino retin a and curly hair
And you call me subhuman coping rat for calling you this? Just lol tbh
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
And you call me subhuman coping rat for calling you this? Just lol tbh
LARP thread ngl, but keep stalking 2 month old posts instead of trying to ascend
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
abmonger

abmonger

2/10 trucel confirmed
Joined
Apr 25, 2020
Posts
7,743
Reputation
13,653
Time online
80d 2h 26m
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
Sounds like cope... why would you larp about being below average ?
bored ngl, and ur really low iq if ur actually convinced im below average on my non lens distorted pics
 
abmonger

abmonger

2/10 trucel confirmed
Joined
Apr 25, 2020
Posts
7,743
Reputation
13,653
Time online
80d 2h 26m
bored ngl, and ur really low iq if ur actually convinced im below average on my non lens distorted pics
I am not the only one in this thread that said that... if it was really obvious no one would believe that... I could see you being average bro but you’re acting like it’s so ridiculous that you could be considered below average...
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
I am not the only one in this thread that said that... if it was really obvious no one would believe that... I could see you being average bro but you’re acting like it’s so ridiculous that you could be considered below average...
yeah Im deffo below avg in this pic cuz its low res and lens distorted to fuck, but in actual pics im above avg u low iq rat
 
abmonger

abmonger

2/10 trucel confirmed
Joined
Apr 25, 2020
Posts
7,743
Reputation
13,653
Time online
80d 2h 26m
yeah Im deffo below avg in this pic cuz its low res and lens distorted to fuck, but in actual pics im above avg u low iq rat
Being slightly above average is not enough for you to be so confident. Being slightly above average overall means you are average to below in some people’s eyes
 
ineedhelo4844

ineedhelo4844

professional footballer Arsenal FC
Joined
Jul 23, 2020
Posts
3,389
Reputation
3,199
Time online
25d 11h 47m
Being slightly above average is not enough for you to be so confident. Being slightly above average overall means you are average to below in some people’s eyes
what do u want me to be then? an insecure mess like u. im too high T ngl
 
A

Achodosh

Trainee
Joined
Oct 17, 2020
Posts
11
Reputation
20
Time online
3h 13m
if i got a perm and made skin better with retin A and rhino then can i become at least normie? i just want that then i can leave this site and focus on personality
For a fact, being a normie won't be as pleasurable as a Chad though. I guess you can though.
 

Similar threads

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top