I havent had sex my entire 20s (im 27) rate me

perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m




Keep trying to find new ways to lookmax to compensate for it
 
Won'tStopNoodling

Won'tStopNoodling

Retired. From Beijing, China
Joined
Jun 10, 2020
Posts
14,292
Reputation
18,898
Time online
69d 18h 46m
Get tattoos. Run roid game (seems like you're already doing that). The SMP looks good imo.

But you need bones so surgerymaxx. Bimax and tip rhinoplasty at the very least.
 
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
Get tattoos. Run roid game (seems like you're already doing that). The SMP looks good imo.

But you need bones so surgerymaxx. Bimax and tip rhinoplasty at the very least.
I got a full sleeve and half sleeve. I will take the other surgery's in to consideration since idk what exactly they are
 
Won'tStopNoodling

Won'tStopNoodling

Retired. From Beijing, China
Joined
Jun 10, 2020
Posts
14,292
Reputation
18,898
Time online
69d 18h 46m
I got a full sleeve and half sleeve. I will take the other surgery's in to consideration since idk what exactly they are
Bimax = Double jaw surgery

Tip rhinoplasty = rhinoplasty but only involves the nasal tip. Yours is bulbous so you need to make it look "thinner" and slightly pointing upward
 
youngmaxxing

youngmaxxing

wasted | The Long Game
Joined
Jun 16, 2020
Posts
12,608
Reputation
21,037
Time online
57d 13h 59m
u look like the average normie i would see on the street doing some stupid shit

dw
 
Won'tStopNoodling

Won'tStopNoodling

Retired. From Beijing, China
Joined
Jun 10, 2020
Posts
14,292
Reputation
18,898
Time online
69d 18h 46m
Im pretty bloated right now but usually look like this without a beard and no bloat

You wanna look into MSE too, your mouth is too small and very recessed.
 
Wallenberg

Wallenberg

Amateur
Joined
Jan 9, 2021
Posts
332
Reputation
476
Time online
7d 2h 5m
You don't look like a guy who has been seven years without sex. I mean you don't look like a male model, but you look like a guy who has sex every now and then.
 
MadVisionary

MadVisionary

THAT'S SO COOL!
Joined
Nov 27, 2019
Posts
3,179
Reputation
3,928
Time online
103d 16h 48m
Implants, and lose weight, your face looks swollen
 
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
fuck might as well cut my head off instead of getting 4 surgeries that have been mentioned lol
 
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
i was talking about normie as in normalphagg0t, not as in the looks term, and u used it as an excuse to brag ur height. jfl.
Oh. ok. If i wanted to brag about my height i would of included it with this post.
 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

Chad gets girls, they said.
Joined
Jan 5, 2020
Posts
26,691
Reputation
41,595
Time online
138d 2h 44m
get a hair transplant instead of this bald abomination style. you are boneless, bald head does not suit you at all.
U can’t just get a ht for ur whole head jfl. They take grafts from the back of ur head and place them in the norwooding area. If ur completely bald its not possible
 
youngmaxxing

youngmaxxing

wasted | The Long Game
Joined
Jun 16, 2020
Posts
12,608
Reputation
21,037
Time online
57d 13h 59m
zaynbrah

zaynbrah

Swallow the Zaynpill
Joined
Dec 18, 2020
Posts
1,142
Reputation
2,317
Time online
14d 16h 55m




Keep trying to find new ways to lookmax to compensate for it
Dude since you are bald anyway, maybe you should just run RTT game - Roids Tats Tan

Go gym, take roids, get muscular at low bf, have tattoos and then try again. im sure you can attract women after that. sure maybe not as much as some prettyboy male model, but you can still do it
 
mortis

mortis

i have the longest midface on earth
Joined
May 6, 2020
Posts
1,201
Reputation
1,490
Time online
35d 23h 46m
U can’t just get a ht for ur whole head jfl. They take grafts from the back of ur head and place them in the norwooding area. If ur completely bald its not possible
he got recessed hairline therefore he shaved his entire head. he is not 100% bald. he kinda looks like this with hair. look at before pic of mgk
 
Last edited:
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
U can’t just get a ht for ur whole head jfl. They take grafts from the back of ur head and place them in the norwooding area. If ur completely bald its not possible
Already tried to get HT at first. The surgeon said my donor hair were too fragile to do anything with it.. would of been just fluff on my head
 
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
Dude since you are bald anyway, maybe you should just run RTT game - Roids Tats Tan

Go gym, take roids, get muscular at low bf, have tattoos and then try again. im sure you can attract women after that. sure maybe not as much as some prettyboy male model, but you can still do it


Got all that bro

 
ArvidGustavsson

ArvidGustavsson

Chad gets girls, they said.
Joined
Jan 5, 2020
Posts
26,691
Reputation
41,595
Time online
138d 2h 44m
Already tried to get HT at first. The surgeon said my donor hair were too fragile to do anything with it.. would of been just fluff on my head
Brutal. I want to get a ht in the future and my hair is kinda shit aswell so they May tell me the same
 
AsciugaVagine

AsciugaVagine

Dean Norris - cel
Joined
Oct 13, 2019
Posts
1,070
Reputation
1,184
Time online
27d 15h 13m
do you have done a SMP? if yes, look good.
 
MiroslavBulldosex

MiroslavBulldosex

Esthete
Joined
Apr 18, 2019
Posts
2,222
Reputation
3,696
Time online
79d 9h 6m
Got all that bro

Holy fuck you need to fix your lower third asap.
I'm pretty sure you would get laid anyway outside of the West.
 
chadison

chadison

(Mostly) Inactive until 5/8 for uni (love y'all)
Joined
Sep 8, 2020
Posts
644
Reputation
789
Time online
12d 23h 52m
HAHA alright
No, it actually means go Elliot Rodger. Aka, shoot up a local university. It's a joke people really shouldn't use because ER was a psychopath.
 
homesick

homesick

running out of time
Joined
Jul 29, 2019
Posts
710
Reputation
1,217
Time online
35d 5h 48m
Holy shit how brutal it has become for the average male nowadays.
 
MakinItHappen

MakinItHappen

Looks, Charisma, Masculine Virtues
Joined
May 12, 2020
Posts
7,304
Reputation
9,153
Time online
70d 16h 59m
So you were getting laid between 15 and 19????
 
MakinItHappen

MakinItHappen

Looks, Charisma, Masculine Virtues
Joined
May 12, 2020
Posts
7,304
Reputation
9,153
Time online
70d 16h 59m
MakinItHappen

MakinItHappen

Looks, Charisma, Masculine Virtues
Joined
May 12, 2020
Posts
7,304
Reputation
9,153
Time online
70d 16h 59m
zaynbrah

zaynbrah

Swallow the Zaynpill
Joined
Dec 18, 2020
Posts
1,142
Reputation
2,317
Time online
14d 16h 55m
Got all that bro

bro ngl, if i walked past you i would never imagine youre a virgin tbh

i mean surely you can attract at least low tier women at the very least right ? are your expectations too high? do you go out to clubs? tried tinder ? also in SEA countries, it would be extremely easy .

i saw a tinder experiment ran on some guy who had a similar look to you and he got matches too so surely you can ?

the other guy being compared to is a male model so no point even comparing to someone like that
 
MakinItHappen

MakinItHappen

Looks, Charisma, Masculine Virtues
Joined
May 12, 2020
Posts
7,304
Reputation
9,153
Time online
70d 16h 59m
Not uncommon for average men nowadays. You look average.

You could prob get Becky-tier girlfriend with socialcirclemaxxing tho

This.

He has to long term relationship a bitch.

Has to get his personality and lifestyle on-point just to get some vagina. It's sad. May as well pay for escorts to save all that trouble, unless he really wants a chick.

The being average part isn't the problem. It's the being average and bald. Bald only works if you're high sex-appeal. He needs to roid and run vin deasel game. Infact he is perfect candidacy for drug usage. He's also old enough to mean his body can handle it. Plus he's clearly been lifting for a while now.
 
perish

perish

Trainee
Joined
Oct 3, 2020
Posts
96
Reputation
161
Time online
3d 12h 39m
Brutal. I want to get a ht in the future and my hair is kinda shit aswell so they May tell me the same
Was Brutal but tbh im glad he told me because any other surgeon would of taken my 25k i was offering
 
MakinItHappen

MakinItHappen

Looks, Charisma, Masculine Virtues
Joined
May 12, 2020
Posts
7,304
Reputation
9,153
Time online
70d 16h 59m
OP how tall are you?
 

Similar threads

B
Replies
68
Views
966
uglymug
uglymug
M
Replies
7
Views
205
Mayor
M
ecig
Replies
17
Views
202
MoeZart
MoeZart
M
Replies
4
Views
95
melkor
M

Users who are viewing this thread

Top