My experience larping as a 17yo on Yubo

brbbrah

brbbrah

CURRY MEEKS
Joined
Aug 14, 2020
Posts
10,713
Reputation
16,318
Time online
42d 16h 21m
is what he did illegal? is lying about your age to have sex with a minor illegal? (let's assume the age of consent is 16 and the chick is 16 or 17)
He lives in Pakistan. jfl they don't give a shit
 
personalityinkwell

personalityinkwell

mentally crippled by lonely teen years
Joined
Jan 4, 2020
Posts
11,834
Reputation
20,368
Time online
132d 19h 24m
Just move to Europe theory North America is so cucked as fuk including Canada (the most)
if only i had the money. that should be my next endeavor
 
personalityinkwell

personalityinkwell

mentally crippled by lonely teen years
Joined
Jan 4, 2020
Posts
11,834
Reputation
20,368
Time online
132d 19h 24m
lmfao I remember in school once this nigga was asking if it was weird for his 16 year old friend (girl) to date a 21 year old guy
jfl whole class and teacher was like that's wrong:soy::soy::soy::soy::soy:
i hate the west
 
HurtfulVanity

HurtfulVanity

In the pursuit of happiness
Joined
Dec 22, 2019
Posts
2,223
Reputation
2,006
Time online
25d 23h 54m
Never understood how to use that shit app tried it for a while got good results and works as a quick ego boost. Other than that it's just full of subhuman fat foids with the occasionally high tier becky and thirsty average dudes.
 
Alexanderr

Alexanderr

Deeds, not words
Joined
Mar 5, 2019
Posts
12,462
Reputation
16,040
Time online
120d 1h 41m
Why couldn't this be me?
:feelscry:
 
SexyMofo

SexyMofo

Currently Ascending
Joined
Nov 3, 2019
Posts
782
Reputation
873
Time online
37d 19h 53m
@Salludon are you still bonesmashing? also how often/long did you do it? thanks bro! 🙏
 
johncruz12345

johncruz12345

Taking a break. If u want to talk. Dm me
Joined
Jun 15, 2020
Posts
7,160
Reputation
8,304
Time online
27d 7h 36m
Never understood how to use that shit app tried it for a while got good results and works as a quick ego boost. Other than that it's just full of subhuman fat foids with the occasionally high tier becky and thirsty average dudes.
Brutal truth is cuz your not chad tbh.
 
Chadelite

Chadelite

Love jihad on Stacy tbh
Joined
Feb 7, 2019
Posts
14,502
Reputation
20,527
Time online
70d 9h 21m
ethnic is a halo in europe i swear

only if ur good looking tho
 
MoeZart

MoeZart

Quantum
Joined
May 18, 2020
Posts
1,881
Reputation
2,936
Time online
42d 18h 48m
bro, you need to get out of pakistan, you're wasting your prime.
how old are you really?
 
M

Mongrelcel

Erudite
Joined
Jul 2, 2020
Posts
1,049
Reputation
1,564
Time online
16d 10h 24m
bro, you need to get out of pakistan, you're wasting your prime
This - why don't you get into modelling too? There is very little ethnics that look this good - ethnic models > white models since there already is so fucking many white gigachads
 
Salludon

Salludon

🇵🇰
Joined
May 9, 2019
Posts
2,227
Reputation
10,862
Time online
83d 20h 58m
bro, you need to get out of pakistan, you're wasting your prime.
how old are you really?
24


retarded cant even speak english + is a german piece of shit tha dieserves a kife in her throat
Most of the german girls always start speaking with u in german. Why do these retards assume everyone outside of germany speaks their language jfl
 
Copemaxxing

Copemaxxing

creator of the claviclepill 💊
Joined
Apr 30, 2020
Posts
11,479
Reputation
16,942
Time online
87d 12h 48m
24



Most of the german girls always start speaking with u in german. Why do these retards assume everyone outside of germany speaks their language jfl
because sub 30 iq and they want a knife in their throat
 
MoeZart

MoeZart

Quantum
Joined
May 18, 2020
Posts
1,881
Reputation
2,936
Time online
42d 18h 48m
because sub 30 iq and they want a knife in their throat
you should put your dick in their throats instead, you're chadlite teen with high sex appeal, slay them with your shlong
 
Copemaxxing

Copemaxxing

creator of the claviclepill 💊
Joined
Apr 30, 2020
Posts
11,479
Reputation
16,942
Time online
87d 12h 48m
you should put your dick in their throats instead, you're chadlite teen with high sex appeal, slay them with your shlong
german girls are whores, if you have one argument with them they sent their ugly subhuman ethnic sugardaddys. Ngl I will beat the shit out of ethnics
 
MoeZart

MoeZart

Quantum
Joined
May 18, 2020
Posts
1,881
Reputation
2,936
Time online
42d 18h 48m
german girls are whores, if you have one argument with them they sent their ugly subhuman ethnic sugardaddys. Ngl I will beat the shit out of ethnics
just ghost them when you're tired of banging them, not worth to get in fights with low IQ thuggs over some whore pussy
 
Timelessbrah

Timelessbrah

mm's away
Joined
Dec 26, 2019
Posts
1,668
Reputation
1,384
Time online
25d 22h 21m
This thread is beyond suicide fuel. Good black pill content anyways, and keeping feelings aside.
 
johncruz12345

johncruz12345

Taking a break. If u want to talk. Dm me
Joined
Jun 15, 2020
Posts
7,160
Reputation
8,304
Time online
27d 7h 36m
CrazyFitLover

CrazyFitLover

no proof no care
Joined
Apr 13, 2020
Posts
1,146
Reputation
1,386
Time online
16d 23h 40m
Suifuel and lifefuel at the same time, what he did for lower eyelids?
 

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top