Ogee curve after surgery pic

M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
Mdhopeful and mexicancell mog you to the moon and back boyo. Quit taking over other people's threads trying to convince yourself otherwise.
Thanks my dude. This titbot guy just think he has bones so he must be the shit
 
M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
lol

post normal picture in normal lighting
you were posting your pic everyday, i don't get why you don't want to show your surgery result
Way to early to tell
 
Yoyome99

Yoyome99

Boy slayer pretty
Joined
Apr 23, 2019
Messages
8,481
Ngl you look like a chink idk in that photo
 
M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
What's your age?
I think I’m ahead the healing process. He predicted bruising would go away in two weeks, but it’s been one week and a half and I have no bruising. He made a conservative estimate of swelling dissipating within a month so I hope the same trend concurs and I can bear swelling within three weeks
Your parents paid for the surgery?
Nah. I paid for it. Half of the price I used a loan. Will get a job on weekends to pay it back
 
Mateusz74

Mateusz74

Quantum
Joined
May 26, 2019
Messages
1,847
I think I’m ahead the healing process. He predicted bruising would go away in two weeks, but it’s been one week and a half and I have no bruising. He made a conservative estimate of swelling dissipating within a month so I hope the same trend concurs and I can bear swelling within three weeks

Nah. I paid for it. Half of the price I used a loan. Will get a job on weekends to pay it back
How much was the surgery
 
Titbot

Titbot

Zephir
Joined
Jun 8, 2019
Messages
7,572
Imagine paying for a surgery using a loan. Debt cell. This blob does not mog me, once again you cuck MD dick fucker a 3/4 profile is using angles to look good. Post a god damn frontal , once I get almond eye surgery . I’ll mog you as well
 

Attachments

M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
This is what I’m saying. You have better bones than me but your phenotype makes you look really Indian. I think I facially mog you because yeah my bones aren’t as good but my features such as eyebrows, eyes, hairline, lips, and general harmony are good.
@Titbot
 
Mateusz74

Mateusz74

Quantum
Joined
May 26, 2019
Messages
1,847
This is what I’m saying. You have better bones than me but your phenotype makes you look really Indian. I think I facially mog you because yeah my bones aren’t as good but my features such as eyebrows, eyes, hairline, lips, and general harmony are good.
@Titbot
I concur
 
Gudru

Gudru

Latina Facesitting Alliance (LFA)
Joined
Dec 16, 2018
Messages
16,501
Titbot

Titbot

Zephir
Joined
Jun 8, 2019
Messages
7,572
That’s why I’m saving up for eye surgery
That’s why I’m saving up for eye surgery
Infra orbital rims to be exact and keep on working towards lean maxing
 
M

mouthbreatheraf

Jailbait fan
Joined
May 4, 2019
Messages
378
Mine mogs you to fucking death.
 
B

BobbyJindalsTwin

Adept
Joined
Jul 10, 2019
Messages
104
Idk why you even found this place MD Hopeful. I remember your first posts on truerateme and stuff. You were above average but not model tier. Statusmaxxing and moneymaxxing irl will take you so much farther than surgery ever will. You were already gl enough to pull girls irl.
 
Alarico8

Alarico8

Omniscient
Joined
Dec 12, 2018
Messages
6,618
Idk why you even found this place MD Hopeful. I remember your first posts on truerateme and stuff. You were above average but not model tier. Statusmaxxing and moneymaxxing irl will take you so much farther than surgery ever will. You were already gl enough to pull girls irl.
It's a lot easier to surgerymax than to status or moneymax, and the latter two become easier once you've done the former. If you have the money and no moral concerns you might as well go for it.
 
B

BobbyJindalsTwin

Adept
Joined
Jul 10, 2019
Messages
104
It's a lot easier to surgerymax than to status or moneymax.
Not true. MD Hopeful, as his username implied, was on his way to med school. The attractive doctor look is a legitimately underrated appeal and would halo him insanely hard. He would have the status, money, and good enough looks that he would never had to have bothered to let these forums get to him enough for surgery.
 
Alarico8

Alarico8

Omniscient
Joined
Dec 12, 2018
Messages
6,618
Not true. MD Hopeful, as his username implied, was on his way to med school. The attractive doctor look is a legitimately underrated appeal and would halo him insanely hard. He would have the status, money, and good enough looks that he would never had to have bothered to let these forums get to him enough for surgery.
Well yeah if he's stopping med school for surgery that's a stupid decision. Like I said, 'if' you've got the money.
 
M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
Not true. MD Hopeful, as his username implied, was on his way to med school. The attractive doctor look is a legitimately underrated appeal and would halo him insanely hard. He would have the status, money, and good enough looks that he would never had to have bothered to let these forums get to him enough for surgery.
Still probably going to go or either get a PhD
 
B

BobbyJindalsTwin

Adept
Joined
Jul 10, 2019
Messages
104
Still probably going to go or either get a PhD
Don't go for a PhD, takes a lot of dedication and you make too little money unless you're smart/genius enough to get a PhD in math/cs and go into quant finance. I never meant that you won't be able to anymore, just that the surgeries you did are completely diminishing returns IMO for irl success with girls, especially once you get into med school.
 
M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
Don't go for a PhD, takes a lot of dedication and you make too little money unless you're smart/genius enough to get a PhD in math/cs and go into quant finance. I never meant that you won't be able to anymore, just that the surgeries you did are completely diminishing returns IMO for irl success with girls, especially once you get into med school.
I’m only going to do this one. Not doing surgery for a long ass time. Might do some small fillers here and there. But surgery? Not for at least several years from now. I have a gf rn so I’m not too worried
 
B

BobbyJindalsTwin

Adept
Joined
Jul 10, 2019
Messages
104
I’m only going to do this one. Not doing surgery for a long ass time. Might do some small fillers here and there. But surgery? Not for at least several years from now. I have a gf rn so I’m not too worried
Nice bro just leave this place tbh. It does more harm than good. You must know all the regular softmaxxes you can do from here by now, so there's no real gain in posting. I'm here because I'm ugly and too depressed/low motivation to do anything else. Most people from what I can see are either autistic, young teens, or just like to flex online for some strange reason. I fully acknowledge posting on these websites is a total waste of time though. You got a good life ahead of you so just go for it.
 
M

MD_Hopeful69

Zephir
Joined
Oct 7, 2018
Messages
2,225
Nice bro just leave this place tbh. It does more harm than good. You must know all the regular softmaxxes you can do from here by now, so there's no real gain in posting. I'm here because I'm ugly and too depressed/low motivation to do anything else. Most people from what I can see are either autistic, young teens, or just like to flex online for some strange reason. I fully acknowledge posting on these websites is a total waste of time though. You got a good life ahead of you so just go for it.
God has a plan for all of us. Actually I felt depressed recently because of academics and missed opportunities. We should talk some time
 

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 2)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
GoMadAndSTFU Looksmaxing 0
Rob Paul'sHeight Looksmaxing 57
IWantToMax Looksmaxing 6
Top