[Method] Decreasing inhibition

  • Thread starter averageblokecel
  • Start date
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
You need to do things a retarded fool would do in public, progressively. Now before you look at this method you gotta know one thing, you need to FORCE yourself into this if necessary and not whine like a girl, now with the method:

1. Take it easy, look at the eyes when talking, it may be hard but as said before, force yourself into that
2. Say hello to strangers while walking non-stop, you see an stranger you say hello
3. Do embarrasing things with people you have confidence (friends, whatever) This includes jumping without advice or push ups
4. Now it's time you do those things, but in the streets, push ups all of a sudden usually work well, whatever you feel but it's gotta be excentric
5. Next level: take a walk in underwear for 30 min or more
6. Get naked in public, even if it's for 5s. This is optional, do it if you want but doing this is a huge progress, I would reccomend doing it far away from your neighbourhood
7. Make your friends dare you to whatever and do it (nothing dangerous)

After you have done all this shit everything else will look easy to do, as a non-existent-low-inhib-God I can tell I could all this crap and more, take this method and I can assure you than if done properly it will take you to that desired non-existent inhibition
 
Tricky

Tricky

Resident Professor
Joined
Sep 1, 2018
Messages
1,405
Maybe I'm a normie fag, but getting naked seems a bit extreme. An indecent exposure charge could fuck things up.
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Maybe I'm a normie fag, but getting naked seems a bit extreme. An indecent exposure charge could fuck things up.
You do it then rappidly run like a bitch
 
X

x69

?????? ????
Joined
Aug 13, 2018
Messages
2,026
I tried giving high fives to people in public. People were suprised and gave me a smile and it made me way more NT. But after some time I thought it was autistic
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
7,525
I tried giving high fives to people in public. People were suprised and gave me a smile and it made me way more NT. But after some time I thought it was autistic
ofc its autistic LOL
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Creep

Creep

Blackpill Scientist
Joined
Aug 11, 2018
Messages
118
Being depressed is what did it to me.

This list you gave out would only make me cringe over even more embarrassing memories if I did them while high inhib.
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,031
Being depressed is what did it to me.

This list you gave out would only make me cringe over even more embarrassing memories if I did them while high inhib.
Can you elaborate tbh? Did depression make you less inhibited?
 
satoshisacuck

satoshisacuck

HackER
Joined
Aug 12, 2018
Messages
302
Get fucked in the ass. This will surely lower your inhibition levels. also no homo tbh.
 
Tony

Tony

Head of Doctors
Joined
Aug 11, 2018
Messages
7,525
Get fucked in the ass. This will surely lower your inhibition levels. also no homo tbh.
why did you have to specify no homo? there is not a single drop of a homo in this sentence
tbh, ngl
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Being depressed is what did it to me.

This list you gave out would only make me cringe over even more embarrassing memories if I did them while high inhib.
wtf elab boyo
 
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126
You need to do things a retarded fool would do in public, progressively. Now before you look at this method you gotta know one thing, you need to FORCE yourself into this if necessary and not whine like a girl, now with the method:

1. Take it easy, look at the eyes when talking, it may be hard but as said before, force yourself into that
2. Say hello to strangers while walking non-stop, you see an stranger you say hello
3. Do embarrasing things with people you have confidence (friends, whatever) This includes jumping without advice or push ups
4. Now it's time you do those things, but in the streets, push ups all of a sudden usually work well, whatever you feel but it's gotta be excentric
5. Next level: take a walk in underwear for 30 min or more
6. Get naked in public, even if it's for 5s. This is optional, do it if you want but doing this is a huge progress, I would reccomend doing it far away from your neighbourhood
7. Make your friends dare you to whatever and do it (nothing dangerous)

After you have done all this shit everything else will look easy to do, as a non-existent-low-inhib-God I can tell I could all this crap and more, take this method and I can assure you than if done properly it will take you to that desired non-existent inhibition
Diddly , how the fuck would i pull this off without some fag wanting to fight me or a woman being disgusted at me?
I walk around my yard in underwear in the summer and go to the store just in shorts , but i don't think that's really ''low inhib''
I think low inhib is supposed to be stuff that comes naturallly , like playing around with girls and doing funny stuff with male friends to impress others (literally can't do this)
a.jpeg
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Diddly , how the fuck would i pull this off without some fag wanting to fight me or a woman being disgusted at me?
I walk around my yard in underwear in the summer and go to the store just in shorts , but i don't think that's really ''low inhib''
I think low inhib is supposed to be stuff that comes naturallly , like playing around with girls and doing funny stuff with male friends to impress others (literally can't do this)
View attachment 542
the thing about the method is that when you have done all of that, everything else will come off as easy
 
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126
the thing about the method is that when you have done all of that, everything else will come off as easy
hmmmmmmmmmmmmm which of the dumb shit on that list did you do?
there's no way you actually went streaking
 

Attachments

averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
hmmmmmmmmmmmmm which of the dumb shit on that list did you do?
there's no way you actually went streaking
kek I didn't need to do any of that shit, years of experience and giving no fucks made the non-existent inhibition guy I'm today, nonetheless, I have made fires in front of a lot of people in the beach, friends dared me to do push and I did (that's ez) and we were out in the botellón (a lot of people drinking in public, something people do here in the south) and they said "yo, you don't have the balls to pee in the middle of here" and I did

That's the closest I've been to that list I suppose, there are more things but more or less similar
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126
kek I didn't need to do any of that shit, years of experience and giving no fucks made the non-existent inhibition guy I'm today, nonetheless, I have made fires in front of a lot of people in the beach, friends dared me to do push and I did (that's ez) and we were out in the botellón (a lot of people drinking in public, something people do here in the south) and they said "yo, you don't have the balls to pee in the middle of here" and I did

That's the closest I've been to that list I suppose, there are more things but more or less similar
i saw a druggie hobo in my country piss in public , i guess it's pretty low-inhib
Most low-inhib thing i did is probably asking a girl to dance with me , but i failed , i don't even wanna remember it....
a.png

@Slasher

Hmmmm being attractive is a start
I realized you're gay the moment i met you , but you don't have to be so upfront about it
a.jpeg
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
i saw a druggie hobo in my country piss in public , i guess it's pretty low-inhib
Most low-inhib thing i did is probably asking a girl to dance with me , but i failed , i don't even wanna remember it....
View attachment 552

I realized you're gay the moment i met you , but you don't have to be so upfront about it
View attachment 553
Kek I asked 11 girls to go out and dance with me in one night (no one fell, fuck me), nothing to worry about
 
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,031
Kek I asked 11 girls to go out and dance with me in one night (no one fell, fuck me), nothing to worry about
I imagine when you start cutting it'll be better than being strong fat tbh
 
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126
Kek I asked 11 girls to go out and dance with me in one night (no one fell, fuck me), nothing to worry about
Bravecel , i'd imagine you were thinking of becoming a rapecel that night weren't you?
a.jpeg
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,031
Slasher

Slasher

Adept
Joined
Sep 8, 2018
Messages
126
I'm currently at 17% yayyy

I was drunk and in fucking raptures, dude when we were 15 and went to the underage club we got so drunk
Underage club? Dude when i was 15 all i did was game and eat chips and cola :feelsmega:
a.jpeg
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Nibba

Nibba

Using HGH at 6'4 Crew
Joined
Aug 11, 2018
Messages
17,031
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
Probably why you aren't above 6' ngl. Active lifestyle choices as a child and teen lead to more robust adults
But I'm 5'11" and I chose an active lifestyle, WHERE'S MY 6'??!
 
averageblokecel

averageblokecel

The forum just went down baby, down
Joined
Aug 21, 2018
Messages
2,185
San Salvador

San Salvador

Banned
Joined
Aug 12, 2018
Messages
36
Probably why you aren't above 6' ngl. Active lifestyle choices as a child and teen lead to more robust adults
Nigga what? I'm pretty sure your height is determined by genetics.
 
extreme-overthinker

extreme-overthinker

                                                  
Joined
Aug 22, 2018
Messages
2,964
Nigga what? I'm pretty sure your height is determined by genetics.
Everyone has a genetic height potential but in order to maximize that potential you need to eat sufficiently and exercise. Environmental factors have little effect on height, usually no more than 1-2 inches so if you're destined to be short there's no way around it
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
crmsxg Looksmaxing 37

Similar threads


Top