[JFL] JFL at "racepill" (FUCKED WHITE GIRL) (I'M NOT WHITE) (GOT NUDES) (GTFIH RACEPILL COPERS)

ManANamNahMan

ManANamNahMan

It's not over, it never even started... THE SQUARE
Joined
Feb 11, 2020
Posts
2,428
Reputation
3,747
what do you look like? do you mog me?
Don't know how you look like, but I look like your typical mixed male.
Just because you will probably slay some disgusting white cunt doesn't disprove the racepill. The racepill is about the life quality and the quality of all aspects of life compared from a white to a non-white. Who gives a shit about fuckin sub6 white whore.
This girl wasn't really disgusting per say, albeit I will admit white women are one fucked up devils. The majority of them are manipulating whores, and while some are actually not that bad, I'll say this girl out of a 10 was like a solid 5.5 on the slut rating. The racepill is indeed about life quality and all that to the comparison of ethnics to whites, but I do believe that it matters most when it comes to slaying white women, as a classic Indian can make some serious money, and it's not like he is hated to the point of being bullied when outside. I live in australia and just about every race here, I've seen with my own eyes. No one is really treated shit, but I will admit the racepill is brutal. To care about a sub6 white whore, whilst being somewhat out of my reach to say that this is all that matters in life, does indeed prove that you can still get white girls WHILST being a ethnic. That is all that I had to prove in this thread, that once you get to a good enough rating on the PSL scale, you can be as autistic as you want to be and the girl will still like you.
The most autistic game ive ever seen
My autism level mogs yours guaranteed
All North Indian caucasians should disprove racepill immediately. I would but I’m too subhuman
To be honest it's not that all north indians are that light skin and or look caucasian enough to be considered white. This thread just proves that north indians can indeed ascend, as for dravidians they're gonna have to run a different game all together.
Hnghh
 
bonesoverblood

bonesoverblood

137 IQ 《◇》
Joined
Dec 30, 2019
Posts
823
Reputation
689
JUST FUCKING LOL AT YOUR DESPICABLE LIFE YOU SUBHUMAN GUTTER TRASH RACEPILL COPING PIECE OF DEFORMED SUBHUMAN, IF A NIGGA LIKE ME WHO'S A HALF MED HALF PAKI MIXED BREED FAILURE CAN GET WHITE GIRLS TO SHOW NOT ONLY THEIR FACE BUT THEIR FUCKING ASS, HOW THE FUCK CAN'T YOU? COPERS BE COPIN, NIGGAS BE NIGGIN, CRACKERS BE CRACKIN, BUT ETHNICS FUCKIN

View attachment 320058MET THIS WHORE ON YUBO

View attachment 320059HER SLUTTY FUCKING FACE THAT I RAPED TO OBLIVION, FUCKING HER ASS FROM ALL POSITIONS, BEHIND FRONT LEFT RIGHT UP DOWN HEAVEN HELL WHATEVER THE FUCK


View attachment 320060View attachment 320061View attachment 320064MORE PICS OF THIS WHITE , YES (WHITE) GIRL THAT I FUCKED LIKE A DOG AND MADE HER MY SUBMISSIVE BITCH, JFL NGL TBH CAGING IF YOU'RE EVEN THINKING ABOUT COPING YOU GUTTER TRASH

View attachment 320066I ONLY TALKED TO THIS WHORE FOR LIKE 10 MINUTES, SENT HER MY DICK PIC AND MY ADDRESS, TOLD HER TO SHARE NUDES CAUSE CORONA IS A BITCH, SAID IM GONNA DRESS WELL AND FUCK BEST, BITCH GOT ON HER KNEES WANTING ME TO DOMINATE HER LITTLE WHITE PINK PUSSY HAHAHA

PRAY TO ALLAH BECAUSE I'M GONNA BOMB THAT PUSSY ON GOD


View attachment 320068JUST FUCKING LOL AT BONE COPERS, PHENO COPERS, RACE PILL COPERS, AND MOST IMPORTANT SELF HATING DEATHNIKS

NIGGAS CAUGHT ME SLIPPING ONCE OKAY SO WHAT, I HIT THIS BITCH UP AND FUCKED HER LIKE MY NUTS GOING NUTS

JUST FUCKING LOL IF YOU'RE NOT A HALF MED HALF PAKI MIXED BREED LIKE ME WHO IS 5'8.5 AND IS SO SHIT AT TALKING TO GIRLS ONLINE, BUT STILL GETS WHITE GIRLS XD


Hid girl's eyes, identity, and her nudes to protect her information. You niggas are thirsty, I ain't slippin twice.
Yubo is whore city, everyone gets some on there. Not even joking
 
ChaddeusPeuterschmit

ChaddeusPeuterschmit

KKK Grand Wizard
Joined
Dec 14, 2019
Posts
8,947
Reputation
14,942
My age, 15 to 16
I don't bother with oldies like 17 or youngs like 14, they're time wasters
also @ChaddeusPeuterschmit wtf are you doing you need to see this

edit: actually thinking about it, 17s are more horny and or willing to fuck younger, and are even more willing to take virginity, it's just that I'd rather not bother with 17 cause their lay count is sky high
Dn rD
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
changcel OffTopic 18
nelson OffTopic 10
Saltner OffTopic 13

Viewing This Thread (Looksmaxers: 0, Bluepilled: 1)

Top