Just met another moderator IRL

I had a great time with you friend! Should do it another time again :)
 
  • Love it
Reactions: Michael Myers
My comment literally got ignored JFL alright i know enough then
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
My comment literally got ignored JFL alright i know enough then
How? JFL. I said you would go ER on me, meaning I have to avoid you.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
  • WTF
  • JFL
Reactions: brucewayne78 and Nebula
You responded again? TF? I did not see. Let me check.
Arnold Schwarzenegger I Give Up GIF by Jerology
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
Ik overdrijf altijd maar ik was down af nu nog steeds maar heb weer wat clarity. Ben blij dat ik nu op jewtane zit zodat ik eindelijk mn skin kan flushen
Ik zag dit niet, JFL. Betekent dat ook dat je niet meer narcy bent? :lul: Dan ben je wel welkom.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
Met up with @NumbThePain today, cool guy! Felt the heightmog and facemog instantly. Because of him, we got a lot of IOIs from girls, they would look at us and a few of them even turned their heads to look at us while smiling, despite being with their boyfriends. And we even got approached by a girl! All thanks to Numby.
i thought you was indian
 
Ik zag dit niet, JFL. Betekent dat ook dat je niet meer narcy bent? :lul: Dan ben je wel welkom.
ik was nooit narcy ik ben een persona JFL
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
i thought you was indian
Sort of. I’m Pakistani, therefore I’m Indian (because “India” means “land of the Indus River” and this river flows in Pakistan).
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Sort of. I’m Pakistani, therefore I’m Indian (because “India” means “land of the Indus River” and this river flows in Pakistan).
where do you live?
 
ik was nooit narcy ik ben een persona JFL
Je doet wel gemeen tegen de mensen in de Ratings, dus vandaar, JFL.
hoe gaat school btw?
Gaat z’n gangetjes, is wel lastig en werkdruk is hoog. Volgens mij zou je het niet naar je zin hebben op school daar. Ik heb ook klasgenoot van 198 cm of zo.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
Je doet wel gemeen tegen de mensen in de Ratings, dus vandaar, JFL.

Gaat z’n gangetjes, is wel lastig en werkdruk is hoog. Volgens mij zou je het niet naar je zin hebben op school daar. Ik heb ook klasgenoot van 198 cm of zo.
wrm altijd die height mentions? Mn vader is 197 dus ik wordt altijd wakker naast iemand die me altijd heightmogged.
 
wrm altijd die height mentions? Mn vader is 197 dus ik wordt altijd wakker naast iemand die me altijd heightmogged.
Omdat ik me herinner dat je mentaal de heightmoggers blokkeert van je visie. :lul: Brute heightmog pil.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
Je doet wel gemeen tegen de mensen in de Ratings, dus vandaar, JFL.

Gaat z’n gangetjes, is wel lastig en werkdruk is hoog. Volgens mij zou je het niet naar je zin hebben op school daar. Ik heb ook klasgenoot van 198 cm of zo.
ik ben niet gemeen gwn zeggen zoals als het is. Is dat niet nederlands opgroeien met het direct zijn? Ja ik denk dat school te suifuel wordt met het werk en het gemogged te worden
 
Omdat ik me herinner dat je mentaal de heightmoggers blokkeert van je visie. :lul: Brute heightmog pil.
wanneer? Ik heb dat nooit aangegeven. IDC dat ik wordt geheightmogged want ik zit al op een goeie lengte. Tuurlijk wil ik meer als het kan
 
ik ben niet gemeen gwn zeggen zoals als het is. Is dat niet nederlands opgroeien met het direct zijn? Ja ik denk dat school te suifuel wordt met het werk en het gemogged te worden
Je kan ook bijvoorbeeld tips geven zodat ze zichzelf kunnen verbeteren. En klopt, wij zijn gewend om direct te zijn. Alleen wij bekijken het ook via een male gaze, wij kunnen niet volledig bepalen wie wel aantrekkelijk is voor vrouwen en wie niet. Vandaar. JFL, ligt ook aan de klas. Mijn klas is wel gezellig zou ik zeggen.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
wanneer? Ik heb dat nooit aangegeven. IDC dat ik wordt geheightmogged want ik zit al op een goeie lengte. Tuurlijk wil ik meer als het kan
Dat zeg ik zelf, JFL. Tja en ik vind ook niet erg om geheightmogged te worden omdat ik toch al manlet ben, JFL.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
Je kan ook bijvoorbeeld tips geven zodat ze zichzelf kunnen verbeteren. En klopt, wij zijn gewend om direct te zijn. Alleen wij bekijken het ook via een male gaze, wij kunnen niet volledig bepalen wie wel aantrekkelijk is voor vrouwen en wie niet. Vandaar. JFL, ligt ook aan de klas. Mijn klas is wel gezellig zou ik zeggen.
het werk is de suifuel niet perse de vibe in de klas. Ik haat de wagecucken
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
het werk is de suifuel niet perse de vibe in de klas. Ik haat de wagecucken
Je kan tenminste op je PC werken, dat is wel fijn. Kan denk ik ook in je eigen huis, geen idee.
 
  • JFL
Reactions: Nebula
suffering from schizophrenia
 
Where did you guys go?
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Je kan tenminste op je PC werken, dat is wel fijn. Kan denk ik ook in je eigen huis, geen idee.
Boring. Ik heb al genoeg te doen ig. School is out of the question
 
Misschien. Zal ik nog naar rotterdam komen?
Eerlijk gezegd is het wel een leuke opleiding en de medestudenten zijn ook gezellig. Tweedejaarsstudenten zijn ook erg chill, dus zou het wel aanraden. Tot nu toe geen derdejaarsstudenten omdat het een nieuwe opleiding is.
 
  • +1
Reactions: emeraldglass and Nebula
  • +1
Reactions: Michael Myers
Met up with @NumbThePain today, cool guy! Felt the heightmog and facemog instantly. Because of him, we got a lot of IOIs from girls, they would look at us and a few of them even turned their heads to look at us while smiling, despite being with their boyfriends. And we even got approached by a girl! All thanks to Numby.
@NumbThePain you a Mogger bro, yet you say you are not. What did the girl say?
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
  • JFL
Reactions: Nebula and emeraldglass
  • +1
Reactions: Michael Myers
JFL. Toch beter dan niks.
Ja, het was al donker en ze kwam naar ons toe ondanks dat ik traditionele kleding aan had, JFL. Kracht van Numby's JBW want ze was niet blank.
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
I wish I mogged.
 
Indeed, TRUE_CEL, let's fool this goy.
Consider this scenario: if he were to post an exceptionally persuasive explanation, one that could genuinely sway people's beliefs, we should create a single shared account for our use.
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
Ja, het was al donker en ze kwam naar ons toe ondanks dat ik traditionele kleding aan had, JFL. Kracht van Numby's JBW want ze was niet blank.
Uit de vele beschikbare opties heeft ze jullie gekozen. Dat voelt toch als een bescheiden overwinning, nietwaar?
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers

Similar threads

dna_cel
Replies
29
Views
1K
New Poster
New Poster
LaVérité
Replies
27
Views
509
LaVérité
LaVérité
WishIwasChico
Replies
99
Views
3K
darkness97
darkness97
G
Replies
70
Views
2K
KpopmaxxingGuy
KpopmaxxingGuy
Cidre enjoyer
Replies
6
Views
222
buflek
buflek

Users who are viewing this thread

Back
Top